Taitaa 400-sarjassa kaikki koneet olla Renaulteja, mutta 300-sarjassa 2 litranen on Volvon omamikko853 kirjoitti:Eikös tuo 2 litranen ollut volvon oma ja 1.7 litraset rellun koneella?Lada-Jussi kirjoitti:Juhannuksena tuli kokemuksia "ruotsalaisesta" autosta. Oli juhla ajossa Volvo 460 -93, käytännössä siis rellun tekniikalla (ranskalainen) ja valmistettu Hollannissa (käytännössä siis DAF) joten ruotsalaisesta autosta ei voida puhua, olikos Volvo vielä ruotsalainen firma tuolloin kun tuo on valmistunut?
Hyvin auto kulki vaikka oli raatoasteella, lopulta tuli testattua auton kolarikestävyys, kun zili törmäsi siihen. takaosan kasaanpainuvat vyöhykkeet pelastaa takapenkkiläiset ja muutoinkin auto lähtee karkuun kuorma-auton alta, helpolla ei zili pääse päälle. Hyvää autossa myös pirteys 2,0 koneella ja suht hyvät maasto-ominaisuudet.

Hyvä ! Paaliin vaan kaikki Patonki-/Tulppaanisilppurit
