Mutta lada samara toimii silti. Eli vaihdettiin hihna ja todettiin, että venttiilit ei hajonnut. Ongelmana on uudet äänet.
Ulina/humina tarkoittaa varmaan sitä, että vesipumppu pitäisi myös vaihtaa? Sitten toinen ääni, josta en osaa sanoa mikä on. Eli sellainen "kolina" kun painaa kaasua. Kuulostaa rautakappaleiden kolinalta. Mitkähän kappaleet sielä kolisee? Korjaaja huomautti myös vanhasta viasta, eli samarani käy enimmäkseen kolmella pytyllä. Muttei sanonut sen enempää siitä. Tämä oli siis jo ennen hihnaonnettomuutta.
Tuleekohan tuosta enää kulkuvälinettä?
Edit: Samara on siis -93 1,5 punainen ja ajettu alle 100.000. En tiedä onko noita hihnoja ym vaihdettu ja koska, auto on ollut mulla 3 vuotta.
Jakopäänhihna hajosi
- LADA 112 T.T
- Lada kerhon jäsen
Re: Jakopäänhihna hajosi
tai hihna liian tiukalla.
tuosta toinen viesti: http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =4&t=23715
Kolinaahan voi tulla jos vaikka laturi jäänyt löysälle. Hihnan tiukkuss kannatta tarkistaa ja vaihdettiiko kiristinrullaa?? Kolmella käyntiin auttaa ehkä tulppien ja tulpanjohtojen vaihto.
Kolinaahan voi tulla jos vaikka laturi jäänyt löysälle. Hihnan tiukkuss kannatta tarkistaa ja vaihdettiiko kiristinrullaa?? Kolmella käyntiin auttaa ehkä tulppien ja tulpanjohtojen vaihto.
Eli hihna liian tiukalla ja laturi liian löysällä?
Kiristinrullasta en tiedä, laskussa luki vaan että jakohihnan vaihto + laturin vaihto.
Olisko ammattireiska tosiaan laittanu hihnat huonosti?
Yhden tulpanjohdon oon tosiaan korjannut sähköteipillä, eli ne johdot voisi kyllä uusia.
Kiristinrullasta en tiedä, laskussa luki vaan että jakohihnan vaihto + laturin vaihto.
Olisko ammattireiska tosiaan laittanu hihnat huonosti?
Yhden tulpanjohdon oon tosiaan korjannut sähköteipillä, eli ne johdot voisi kyllä uusia.