2105 1500S paineistettu kaasari tai ruisku?

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
ritanen

2105 1500S paineistettu kaasari tai ruisku?

Viesti Kirjoittaja ritanen »

uutena lada harrastajana ajattelin ruveta hieman piristämään ladaa.. Mistä kannattaisi etsiä tehokkaamaa/luotettavampaa kaasaria ko ladaan? Tai vastaavasti ruisku kiinnostaisi?
hooligan

Re: 2105 1500S paineistettu kaasari tai ruisku?

Viesti Kirjoittaja hooligan »

weberin DGV tai DGAV on ainakin omien kokemuksien perusteella sopivahko piristys, tuo mukavasti alakierroksille ainakin vääntöä lisää. haulla löydät lisää tietoo näistä kaasareista.
ritanen

Re: 2105 1500S paineistettu kaasari tai ruisku?

Viesti Kirjoittaja ritanen »

mites nuo weberit onko ne paineistettuja? Olen mahdollisesti myös turbottamassa ladaani joten senkin puolesta olisi hyvä löytää passeli kaasari...
Avatar
THI-900
Viestit: 1717
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Re: 2105 1500S paineistettu kaasari tai ruisku?

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Saahan tuohon DGV:hen kummitiivistesarjan jonka kanssa passaa myös turbolle, mutta turbon kanssa ei tämän foorumin kirjoitusten perusteella tahdo tulla mitään ilman ruiskua. Asiasta löytyy täältä muutama useampikin hyvä threadi!
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
ritanen

Re: 2105 1500S paineistettu kaasari tai ruisku?

Viesti Kirjoittaja ritanen »

Ok. Mites webereillä kulutus, nousee vai laskee?
Evreka
Viestit: 467
Liittynyt: 24.8.2008 20:45

Re: 2105 1500S paineistettu kaasari tai ruisku?

Viesti Kirjoittaja Evreka »

Tuossa vähän alempana Jokarin alustama turinointi webereistä.
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 24&t=26116

"Kulutuksista voin sanoa jotain karkeita suuntia näillä setupeilla, kaupunkiajo 9-10 litran maisemissa ja matka 7-8."
Vastaa Viestiin