Ajattelin laittaa nappikseen vähän lisävaloja. Mutta sijoitus mietityttää, kun mitään reikiä en porailla. Ja kuinkas paljon se vakio umpioiden referenssi luku on?
Jos siihen keulalle sais sellasta rallye lookkia. Onko kellään kuvia omista valopattereista
Valo asiaa.
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
Valo asiaa.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
Re: Valo asiaa.
Reffit vaihtelee hieman valmistajan mukaan. Kannattaa itse tarkistaa umpioista, ei ole suuri homma.
Tässä oma ratkaisu Eli kulmaraudoilla maskissa kiinni, ei tarvi reikiä porailla.
Tässä oma ratkaisu Eli kulmaraudoilla maskissa kiinni, ei tarvi reikiä porailla.
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
Näyttää hyvältä ratkaisulta. Itse laitan kyllä 7" valot....
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
- lada 1200s
Yhteenlaskettu kaukovalojen max referenssi on nykyään 100.
Itse tein joskus näin:
http://jooseppi.galleria.fi/kuvat/Sleep ... IM1402.JPG
Ei joutunu poraan reikiä..tosin johtu siitä että hitsasin valoille paikat
http://jooseppi.galleria.fi/kuvat/Sleep ... IM1402.JPG
Ei joutunu poraan reikiä..tosin johtu siitä että hitsasin valoille paikat

-
käytössä olevien eli valoja saa olla 8 kpl auton omta valot mukan mutta pitää olla katkasijalla eroteltu toiminta että päällä olevien valojen ref luku on max 100. esin mulla on fx corollassa hellan 2000 ja auton omat pitkät valot saa pois käytöstä. auton tuolla kytkennällä katastettu 4 kertaa ja on mennyt poliisien ratsiassakin läpi.lada 1200s kirjoitti:Yhteenlaskettu kaukovalojen max referenssi on nykyään 100.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Omaan nappikseen laitoin talveksi neljä 9" lisäpitkää keulille. Lattaraudasta vääntelin tellingin joka tuli puskurin kiinnikkeisiin kiinni ni ei tarvinu hyvää kromipuskuria pilata poraamalla... 
Mahtui vielä helposti ajovalojen väliin tommonen patteristo ja ref luku on nyt yhteensä 95.

Mahtui vielä helposti ajovalojen väliin tommonen patteristo ja ref luku on nyt yhteensä 95.
Lada kardan...??? Njet... Volga