Mazak- kirjoitti:Painesäädin konetilassa, mittari paineensäätimen ja kaasarin välissä, säätimelle ahtopaineen ohjaus painekotelosta (ei alipainetta), paluulinja 8mm kupariputkea ja axtecista otettu tankin luukku jossa paluu, pumppu kontin lattialla bensapinnan alapuolella.
Pitäiskö ahtopaineohjaus säätimellä olla kaasuläpän jälkeen otettu
miten pumpun tulopuoli, kiertääkö yläkautta vai onko tankissa alareunassa lähtö pumpulle?
kaverilla kierti jokkisautossa letku yläkautta ni kyllä se paikallaa kierättäessä pelas mutta dynossa ajossa tippu paineet nolliin ku pumppu ei saanut enää bensaa.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
ja olikos pumppu tarkotettu tankin sisälle vai onko "imevää" mallia? minkä pumppu siis?
osa niistä jotka tarkotettu tankin lähelle, toimii hienosti kun vaan on lähellä tankkia, osa taas tarkempia, sisäset pumput ei varmasti toimi, jos yläkautta imu.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Kun katselee sen "videon" uudestaan niin vika löytyy heti! pumppu on rontin pohjalla ja siitä lähtee vaatimaton "imu putki" ylös alkuperäiseen pa-lähtöön! eli tankki irti ja juotat sinne alareunaan riittävän kokoisen Esim:16mm lähdön ja sen perään kunnon pumppu niin jo on neulaventtiili ihmeissään!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Juu siis kiertää yläkautta tankin pohjalle ja on vaatimatonta 8mm letkua.
Pumppu on turbosaabin työntävä pumppu joka on ollut alkujaankin tankin lähellä.
toktornivako kirjoitti:Kun katselee sen "videon" uudestaan niin vika löytyy heti! pumppu on rontin pohjalla ja siitä lähtee vaatimaton "imu putki" ylös alkuperäiseen pa-lähtöön! eli tankki irti ja juotat sinne alareunaan riittävän kokoisen Esim:16mm lähdön ja sen perään kunnon pumppu niin jo on neulaventtiili ihmeissään!
Kokeilenpa tuolla ja kerron sitte mitä tapahtuu. Jos tapahtuu.
No nyt rokkaa. Laitoin 5l kannun ronttiin ja letkut sinne. Nyt pysyy paineet vaikka miten polkis ja hienosti nousee bpaine ahtojen kanssa
Maanantaina tinataan tuo letkulähtö tankin pohjaan ja ruvetaan kaasaria sääteleen enemmän. Kakkoskurkulle vaihtaessa nykäsee ja käy laihalla. Parani kyllä jo kun heitin kympin isomman tyhjäkäyntisuuttimen kakkoselle.
Pumpun vaihdan vielä siihen volvolaiseen kun tuo saapin pumppu oli vaan lainassa.
Tein kahenlitran välisäiliön konetilaan ja nytten jauhaa ihan tosissaan
Säiliötä täyttää hugon 100l/h kaasaripumppu ja painepumppuna on se volvon ruiskupumppu. Paineensäätimeltä tulee paluulinja välisäiliöön ja välisäiliön yläreunasta lähtee paluu bensatankkiin. Aattelin ettei tule bensa ulos tuolta vsäiliöstä jos pelkästään 8mm paluulinjaa pitkin menee ilmaa, niin tein sitte 12mm letkusta siihen "huohottimen". Ekalla käynnistyksellä siitä kuitenki rupes tulemaan kiitettävästi bensaa niin löin pultilla sen tukkoon ja hyvin pelaa silti