Vaihdekeppiä täytyy säätää oikeallepäin, nyt tulee liian vasempaan laitaan. Tavalliset pyöränpultit pitää hankkia, nyt alla on peltivanteet, mutta pultit on aluvanteille tarkoitetut ja hieman vakiota pidemmät, sopivissa olosuhteissa kuulee kuinka pultit hankaa.. Ensin luulin hankausäänen kuuluvan repsottavista sisälokareista jotka otinkin pois, mutta äänet ovat tallella. Alut olivat nuo mitkä laitoinkin samantien lahjoitetaan osiolle, kovasti hapettuneet ja lakka lohkeilee, päällä vm. 1997 Michelinit

Tänään rassasin jo autoa jonkin verran, kiristin käsijarruvaijerin, joka muuten oli ainut korjauskehoitus katsastuksessa, että kahva nousee liian ylös. Vaihdoin takaluukun kaasujouset kun luukku ei pysynyt ylhäällä. Nuo ruostekorjaukset tosiaan tein sekä vaihdoin ilmansuodattimen, maskin sekä ratin Formulingin konelatuninki malliseen. Rattiin täytyy tosin etsiä lyhyemmät nuo kuusiokolopultit millä ratti tulee keskiöön kiinni, itselläni oli vain tuollaiset pitkät jotka on tarkoitettu käytettäväksi korokepalan kanssa joka tuo rattia lähemmäs kuskia, sellainen siinä nyt onkin, mutta 192cm mittasena saisi olla ratti kauempana. Takavalojen väliin laitoin heijastinpaneelin, peittää sopivasti nuo suurimmat paikkamaalaukset, venäläisen kilven reiät.
Oikean etulokarin on mummo täräyttänyt parkkihallin tolppaan, se menee vaihtoon jollei saa oikaistua, jokatapauksessa uusi, käytetty lokari on jo tiedossa, hyvällä tuurilla sävykin sattuu kohdilleen kun tulee niin ikään punaisesta ja samanikäisestä Samarasta. Uudemmanmalliset sisälokarit pitää hankkia jostakin purkuautosta.
Paljon on tekemistä, vaan paljon on haalittuja osiakin, jotakin pitää vielä hankkia ja ajan kanssa laitella kuntoon.