Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
no ei ladan orkkis sytkälläkään pääse aina perille .
Luettu lisää, ja infoa saatu sen verran jotain asiasta tietää. Eli sytkäboxin navasta 6 menee piuha megalle pinniin 25. Ja megalta tulee piuha taas puolan "-" navalle. Ja sitten se hall anturin signaali megan kierrostieto pinniin. Noin sen pitäis suurinpiirtein toimia. kaiketi .
Sitten tarvittais enää mega . Siitä sitten tuonnempana
EDIT: Megahan vois olla ms1 v.2.2 extra-koodilla? tuolla saan ohjattua kaiken tarpeellisen?
1700 koneesta purettu kansi pois. Hieman mittailtu, ja tulos on että kannen palotila noin 30ml. testin suoritin ilman "cd levyä" ja 20ml lääkeruiskua käyttäen. yleensä siinä 28ml kohdalla tulvahti bensa reunojen yli, kun kansikaan ei ihan vaaterissa ollut. Riittää todistamaan sen että se on varmasti 1700 kansi. Myös korkeus eroa oli yli millin verran, normaaliin kanteen verrattuna. Ja nokkakin erosi hieman perusnokasta.
Eli kannen oikaisu ja venttiilien pieni muotoilu, kansi sitten 1200:sen päälle. Vois sieltä ehkä valupurseet ottaa kanavista pois, tuskin vaikutusta paljoakaan....
Ekaa viestiä muokattu ajantasalle.
Nyt saatu öljypaineanturin jalatkin, joten turbon öljylinjat saan vihdoin valmiiksi. Sitten Kysymys tuosta 1700i: tankin lähdöistä, että saako niihin niitä liittimiä erikseen? Vai kylmästi vaan letku päälle ja lemmarilla kiinni? Ja jos joku nyt kertois sen 4-napaisen liittimen johdoista, että mikä on mikä.
ok. 1700 kansi koneistuksessa, pakovenat menee uusiks. Seetipinnassa reikä . Venäjältä tais saada niitä 1mm isompia venoja, saako ne sopimaan vakio seeteihin?
ihte en oo omaa projektia päässyt vielä alottaa ja aikaa 10kk laitella,tekniikaan ei onneks tänä talvena tarvi kajota,saapi varmennin enskesäksi vielä liikkeelle
ei valmistu . Opiskelijalla ei raha aina riitä kaikkeen. Laajakaista puuttuu vielä ja muutama muu pieni juttu. Eikös turbokoneet tykänny hyvin virtaavasta pakopuolesta? Eli isommalla pakovenalla sais virtausta lisää. Imupuolella paine hoitaa homman.
veli samara kirjoitti:ei valmistu .
Opiskelijalla ei raha aina riitä kaikkeen. Laajakaista puuttuu vielä ja
muutama muu pieni juttu. Eikös turbokoneet tykänny hyvin virtaavasta
pakopuolesta? Eli isommalla pakovenalla sais virtausta lisää.
Imupuolella paine hoitaa homman.
ehkä sulla meni vuosi vaan väärin tulee parempi vaan kun tekee ajatuksella ja ajan kanssa ja yleensäkin,näissä hommissa huomannu et aikataulu ja budjetti yleensä kerrotaan kolmella
MrKz kirjoitti:yleensäkin,näissä hommissa huomannu et aikataulu ja budjetti yleensä kerrotaan kolmella
budjetin osalta viidellä kertominen on jo lähempänä totuutta
on se jännä, kun eka jos oot opiskelija niin ei oo rahaa tehä, sit kun joudut töihin niin et enään ehdi tekemään. ja sit kun oot lomalla et vaan jaksa tehä mitään. ei oo kohillaan koskaan.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti