SOME
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: SOME
Vaihtoehtoja kaivattaisiin. Esim.
Työsuhde, vapaasuhde, vapaa seksisuhde, avoliitto, susipari, avioliitto, alisteinen suhde (orjuus), rattoisa rinnakkaiselo... ja mitä näitä oli?
Jos pitäisi ytimekkäästi valita niin... En tiedä.
Olemmeko me nyt täällä SOMEssa?
Voisiko arvon kysyjä Pavlovits hivenen määritellä tarkemmin?
Ei ole mielestäni ollenkaan selvää se, että mikä tämä tällainen SOME on, vaikka nykyihmisen oletetaan tietävän mitä se tarkoittaa ja merkitsee. Ja moni luulee tietävänsä eikä ole koskaan ajatellut mitä sana SOME oikeasti tarkoittaa ja mitä siihen sisältyy.
Työsuhde, vapaasuhde, vapaa seksisuhde, avoliitto, susipari, avioliitto, alisteinen suhde (orjuus), rattoisa rinnakkaiselo... ja mitä näitä oli?
Jos pitäisi ytimekkäästi valita niin... En tiedä.
Olemmeko me nyt täällä SOMEssa?
Voisiko arvon kysyjä Pavlovits hivenen määritellä tarkemmin?
Ei ole mielestäni ollenkaan selvää se, että mikä tämä tällainen SOME on, vaikka nykyihmisen oletetaan tietävän mitä se tarkoittaa ja merkitsee. Ja moni luulee tietävänsä eikä ole koskaan ajatellut mitä sana SOME oikeasti tarkoittaa ja mitä siihen sisältyy.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
No nämä Veispuukit ja Tvitterit ja mitä Instagrammeja niitä onkaan. En minä niitä tunne, kuvittelen vain, että siellä kerrotaan tärkeitä asioita kuten söinkö tänään hernekeittoa ja onko vatsa löysällä.
Joidenkin on ihan pakko katsoa monta kertaa päivässä mitä jännittänää jollekin puolitutulle on sattunut.
Joidenkin on ihan pakko katsoa monta kertaa päivässä mitä jännittänää jollekin puolitutulle on sattunut.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Kokeneena ihmisenä minulle tuo sosiaali sana kaikuu ikävästi.
Kyllä kai me sosiaalisesa mediassa ollaan jotka näillä foorumeilla pyöritään. Itse en noihin Twittereihin ja Fasebuukkeihin kajoa. Paljon olisi kyllä kokemuksia jaettavana, etupäässä tietysti huonoja, elämän varrelta.
Eipä ymmärtänyt -60 luvulla että pöydän ääressä näpytellään näppäimiä, lähetään sitten tuotos kaikkien luettavaksi ympäri palloa
Kyllä kai me sosiaalisesa mediassa ollaan jotka näillä foorumeilla pyöritään. Itse en noihin Twittereihin ja Fasebuukkeihin kajoa. Paljon olisi kyllä kokemuksia jaettavana, etupäässä tietysti huonoja, elämän varrelta.
Eipä ymmärtänyt -60 luvulla että pöydän ääressä näpytellään näppäimiä, lähetään sitten tuotos kaikkien luettavaksi ympäri palloa

warre 353w sedan,
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:mikä tämä tällainen SOME on
Pavlovits kirjoitti:No nämä Veispuukit ja Tvitterit ja mitä Instagrammeja niitä onkaan.
Itse juuri osallistuin galluppiin (tilastokeskus) jossa kyseltiin somen käyttöä, ja heiltä kysyin mikä se some on. Vastaus oli että kaikki faset, vitterit, instat ja kaikki verkossa olevat keskusteluryhmät ja foorumit missä voit muiden ihmisten kanssa vaihtaa mielipiteitä. Siis tällä perustella Ladaboardi on somea ja siksi vastaus on päivittäin.ff8728 kirjoitti:Kyllä kai me sosiaalisesa mediassa ollaan jotka näillä foorumeilla pyöritään.
Ainoastaan muutama foorumi kuuluu mun some käyttäytymiseen. Naamakirjat sun muut vastaavat kierrän kaukaa. Mua ei kiinnosta tietää mitä kukainenkin söi iltapalaksi tai mitä kivaa se koira nyt teki. Ja joku kuitenkin sanoo että noiden kautta on hyvä pitää yhteyttä sukulaisiin sun muihin... Mun mielestä niiden ei tarvitse pitää yhteyttä tuotakaan kautta jos eivät muutenkaan pidä yhteyttä.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Itse rekisteröidyin pahamaineiseen Facebookiin vasta viime vuoden kesällä ja ennakko-odotukseni oli toki samankaltainen kuin täälläkin pelonsekaisesti mainittu. Oletin siis lukevani ainoastaan päivityksiä naapurin lasten ensikakasta ja työyhteisön tuttavien välipaloista, mutta huomasin yhtäkkiä olevani vallan väärässä negatiivisten ennakkoaatosteni kanssa; yhtäkkiä pidänkin helposti yhteyttä ja olen läsnä niille, jotka olivat ennen liian hankalan tekstiviestin tai soiton perässä, sehän on kuitenkin helposti tungettelevaa tai numero on aikojen saatossa vaihtunut. Nykyään kynnys ottaa yhteyttä on paljon pienempi, se ei ole kuin heittää kommentti pikaviesti-ikkunassa ja toinen vastaa kun ehtii. Nämä nopeat roiskaisut johtavat usein myös livepuolen akteihin ja näin ollen kaikki tämä on vain saavutettua etua. En voi kuin suositella. Face your fear!
- pavlik morozov
- Viesti:
tuli mieleen että fasepookit vitterit yms on jonkun sortin sosialistista mediaa. isoveli esim työnantajat pystyy seuraan ihmisten edesottamuksia sen perusteella. voisko olla että työntekijää pidetään epäluotettavana jos ei ole fasessa?Lattarauta kirjoitti:olen lada forumilla, olen siis sosiaalinen.
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Mun SOME-käyttäytyminen rajoittuu lähinnä näihin foorumeihin ja Facebookiin, muita some-tilejä mulle ei toistaiseksi ole. Komppaan Sakkea; vaikka FB:ssä on paljon "istuu sohvalla/kävin suihkussa" -tyylisiä höpöhöpöpäivityksiä ja pelipyyntöjä, sitä kautta on löytänyt monta hyödyllistäkin tietoa. Lisäksi voi kysyä asioita, joihin voi tulla 10 vastausta muutaman minuutin aikana, paljon nopeammin, kuin täällä kysyessä tai soittelemalla kymmenelle tyypille (koska ei tarvi läpistä väkisin muita kuulumisia, jos ei oo sillä tuulella
) Lisäks siellä on se "suosituimmat" -lajittelu, joka plokkaa eniten juttua tai tykkäyksiä saaneet viestit ja niissä on usein ihan asiaa. Ja onhan siellä mielenkiintoisia kuviakin välillä, varsinkin, jos onnistuu liittymään oikeille kanaville (kuten eastern block cars). Ok, aika vähän nykyään tulee muuten vaan selattua FB:tä, yleensä vaan kommentoi muiden itselle lähettämiä viestejä tai sellaista. Muutenkaan ei hirveesti kerkee satunnaista surffinkia arkisin tekemään, alkaa oleen illat niin täynnä kaikkea tekemistä ja haluaa tehdä ne ensin pois alta. Siihen se ilta sit meni.

21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Ajattelin, että sitten kun Faceen saadaan se kuse-muroihin-nappi, sen woihan wanha wihtahousu peukutus-napin viereen/tilalle, niin sitten voin harkita liittymistä.
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Yhdyn Sakkeen tässä vaikka ihan fyysisesti.sakke kirjoitti:Itse rekisteröidyin pahamaineiseen Facebookiin vasta viime vuoden kesällä ja ennakko-odotukseni oli toki samankaltainen kuin täälläkin pelonsekaisesti mainittu. Oletin siis lukevani ainoastaan päivityksiä naapurin lasten ensikakasta ja työyhteisön tuttavien välipaloista, mutta huomasin yhtäkkiä olevani vallan väärässä negatiivisten ennakkoaatosteni kanssa; yhtäkkiä pidänkin helposti yhteyttä ja olen läsnä niille, jotka olivat ennen liian hankalan tekstiviestin tai soiton perässä, sehän on kuitenkin helposti tungettelevaa tai numero on aikojen saatossa vaihtunut. Nykyään kynnys ottaa yhteyttä on paljon pienempi, se ei ole kuin heittää kommentti pikaviesti-ikkunassa ja toinen vastaa kun ehtii. Nämä nopeat roiskaisut johtavat usein myös livepuolen akteihin ja näin ollen kaikki tämä on vain saavutettua etua. En voi kuin suositella. Face your fear!
Itsellä kun on rutkasti ulkomaisia kontakteja niin heidän kanssaan kommunikointi on merkittävästi parantunut FB:n myötä. Sama myös monen suomalaisen kaverin kanssa.
FB:stä voi tehdä itselleen just niin niin vaikean tai helpon kuin haluaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™