vfts peltipakosarja, pakoputken rakentelua

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
kasoli94

vfts peltipakosarja, pakoputken rakentelua

Viesti Kirjoittaja kasoli94 »

semmonen putki tuli laitettua. laitoin kuvia, kun en vielä tämmösestä kuvia löytäny. :D http://aijaa.com/sPpMDU http://aijaa.com/x2eIn2 http://aijaa.com/GNI0Oj http://aijaa.com/Pchjqz http://aijaa.com/jycqwr http://aijaa.com/Tm7bQo http://aijaa.com/87dZ0Z

ladassa weberin 32/36 DGV kaasutin, kärjetön sytkä, 4.3 perävälitys. imu ja pakosarja kohdistettu.

sutii jo noilla vireillä aika hyvin :D kansi pitäis vielä tehdä tuohon.
kasoli94

Re: vfts peltipakosarja, pakoputken rakentelua

Viesti Kirjoittaja kasoli94 »

onko ideoita mitä tuolle kannelle kannattais tehdä? moottori 1.5l. paljonko uskaltaa laskea, millasta nokkaa yms. :D
MrKz
Viestit: 575
Liittynyt: 28.12.2012 19:41
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: vfts peltipakosarja, pakoputken rakentelua

Viesti Kirjoittaja MrKz »

Hakua käyttämällä löytyy virityksestä tietoa... ja virityksien laajuudesta sitten riippuu että mihin käyttöön tulee, kadulle, radalle? Ja mitä itse haluat koneelta miten käyttäytyy.

Lohkosta ne ottaa ennemmin siivua ja kannen hengitystä parantaa, nokan valinta sitten sen mukaan tavotteiden mukaan moottorin käyttäytymisen suhteen..
Lada 21044 1700i -96
Vastaa Viestiin