Selasin aikaisempia keskusteluja, mutta en löytäny ratkaisua tai olen sokea

Oireet yön yli seisottua:
- lähtee hyvin käyntiin, mutta 10km ajon jälkeen alkaa puutua matalilla kierroksilla.
- ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä, saattaa sammua.
- heti perään startatessa lähtee käyntiin hetken sahaten.
- moottorin sammutettua ja annettua hetken huilata toimii normaalisti ilman ongelmia vaikka ajelisi inariin asti
- kun lähtee työpäivän seisottuaan ajelemaan niin ei ongelmia.
- jos on ollut lämpöisessä hallissa kuivamassa yön yli niin ei ongelmia.
Havaittua:
- ilmanputsarin kotelon kanteen kondensoituu vesipisaroita vaikka imuilma pakosarjalta, pahviputki ehjä ja putsarin kansi tiivis.
- huohotinputket ja huohottimen kuppi puhdas.
- huohotin letkusta puuttuu alkuperäinen "metallisykkyrä" /suodatin.
Huomioitavaa:
- kaasutin alkup. tehdasuusi
- sytkäosat uusittu kuluneena vuonna.
- jakajassa ei havaittus kosteutta
- bensapumppu pumppaa
Arvioita syistä:
- kosteus (kondenssi) putsarissa? Metallisykkyrän puuttuminen huohotinletkusta?
- kosteus sytkäpuolella?