Noni ja tänään töistä kotiin ajaessa syttyi taas vikavalo, lambda reagoi hitaasti Mikähän manaaja tälle pitää kutsua, vaihtoon on mennyt jo molemmat lambdat sekä pakoputki, imuvuotoja en ole löytänyt
Tuollaisten "koodivikojen" perusteella auton malliksi sopisi ehkä paremmin "Matoz"? Joskus yks rompparin äijä kysyi, että onkohan sun Datsunissa matoja, viedessäni sieltä ostamaani laturia takaisin, kun se ei toiminut siinä, vaikka oli itse kuulemma testannut ehjäksi.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Tuo koodihan viittaa kuitenkin ykköslambdaan ja jos ei anturia vaihtamalla tokene, eikä putkistossa ole vuotoja, on todennäköisesti johtosarjan vika. Joku työkalu kiinni siihen millä saa reaaliaikaista dataa irti sieltä ja piirtämään käppyrää lambdan jännitteestä. Sitten ihmettelemään että missä vaiheessa se anturin jännite lakkaa heilumasta normaaliin tapaan. Vaikka sitten heiluttelemalla johtoja ja liitoksia samalla.
Sometimes is never quite enough 11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
Vai Matoz nimeksi... Itse kutsun näitä rumasti suoraan kiertelemättä nimellä "korealainen paska". Niin huonot kokemukset kaikeasta korealaisesta itsellä, että välttäisin viimeiseen asti. No, aina hauska lukea kokemuksia ja katsotaan, mihin Mikko seuraavaksi vaihtaa.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009 Lada 112 HB 1,6 16v 2005 Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT