Nyt on tuossa mutamana päivänä mittailtu, pähkäilty ja suunniteltu.
Ihan positiiviselta näyttäs tässä vaiheessa

Nappasin öölipohjan pois ja kampura jää hyvin lohkon sisään, eli voi tehdä vähän matalemman pohjan. Sillon saa konetta pari senttiä alemmas.
Öljypumppu on sopivasti moottorin etuosassa ja imuputken saa modattua nippanappa et sumppu mahtuu runkopalkin etupuolelle.
Silloin saa vauhtipyörän justiisa ohjauksen välivarren taakse, sitähän oli jo edellisessä svapissa taivutettu hieman lähemmäs etupalkkia.
Jos tuon alkuperäsen vesiputkihässäkän säilyttää ni saattaa joutua rintapeltiä siitä kohti moukuttamaan hieman sisään.
Loota on camaron t5, välitykset paljon harvemmat ku ladassa ja käy tuon koneen vääntökäyrälle paljon paremmin. Samalla saa vaihdekepin paremmin ettei tarvii apinan käsiä enää

Lootan ja koneen väliin saa 20mm adapterilevyn ja sillon käy levyn boori ja silmälaakeri vielä mukavasti kohilleen.
Nappasin yhen laakeripukin ja venakopan pois ja sieltä ainaki kone näytti oikein terveeltä.
Eli näyttäs siltä et ei hommat lopu talvella kesken

Ja pari rivakampaa amerikanmoottoria pitäs väsäillä vielä siinä sivussa

