Hei kaikille,
Pyydän anteeksi suomen kielen taitoani; olen kotoisin Australiasta, joten joudun käyttämään Google-kääntäjää.
Haluaisin esitellä itseni. Olen Lada-harrastaja, vaikka niitä myytiin täällä Australiassa hyvin vähän. Sekä Nivaa että Samaraa myytiin pieniä määriä 1980-luvulla, mutta muita malleja ei tänne koskaan tuotu. Olen erityisen kiinnostunut 110-mallin sedan-versiosta. Selvitän parhaillaan, miten voisin tuoda sellaisen maahan. EU:n alueen myyntisivustoilla on kuitenkin nykyään tarjolla tuskin lainkaan näitä autoja, ja ne harvat yksilöt, joita löytyy, ovat yleensä huonokuntoisia. Olen huomannut, että Turkissa on melko paljon näitä autoja, mutta uskon, että auton rekisteristä poistaminen ja myyminen ulkomaalaiselle vientiä varten on todella hankalaa. Osaako kukaan neuvoa minua oikeaan suuntaan? Tai ehkä kertoa jotain 110-mallin heikkouksista? Tiedän, että ne ruostuvat herkästi pohjasta, mutta muuten en tiedä niistä paljoakaan. Kiitos, että käytitte aikaa viestini lukemiseen!
– Jason
Haluaisin tuoda Lada 110:n Australiaan
Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Hyppää
- Rekisteriseloste
- ↳ Rekisteriseloste
- Lada Kerho ry
- Ladagalleria
- Lada-shop
- Lada-info
- Ladaboardin info-piste
- Ladakeskustelu
- ↳ Usein kysytyt kysymykset
- ↳ Oma auto
- ↳ Takavetoiset
- ↳ Etuvetoiset
- ↳ Nelivetoiset
- ↳ Muut kulkupelit
- ↳ Kokemuksia-arkisto
- ↳ Huolto ja korjaus
- ↳ Takavetoiset
- ↳ Etuvetoiset
- ↳ Nelivetoiset
- ↳ Viritys ja modifiointi
- ↳ Takavetoiset
- ↳ Etuvetoiset
- ↳ Nelivetoiset
- ↳ Sekalainen
- ↳ Kokoontumiset
- ↳ Tapahtumakalenteri
- Kauppa (30 päivää vanhat aiheet poistetaan automaattisesti)
- ↳ Myydään
- ↳ Ostetaan
- ↳ Vaihdetaan/Lahjoitetaan
- ↳ Vuokrataan/Lainataan/Halutaan vuokrata/lainata
- ↳ Yhteistyökumppanien alue
- Muu keskustelu
- ↳ Aiheen vierestä (off-topic)
- ↳ Nopeat
- ↳ Äänestykset
- ↳ Huumori
- International
- ↳ In English
- ↳ По-Русски
- Jäsenalue (vain Lada Kerho ry:n rekisteröityneille jäsenille)