Vinssin tarve

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Nivaska

Vinssin tarve

Viesti Kirjoittaja Nivaska »

Miteskäs... Minkä lainen / suuruinen vinssi mahtais olla hyvä käytännössä nivaan?
Onko kellään mitään kokeamuksia?

Eihän tosin nivalla ikuna jää minnee kiinni mut siis jos noin niinkuin varmuuden vuoks tai että vois auttaa muita uponneita... javascript:emoticon(':wink:')
Wink

Paljonhan siinä tarttis olla vetokykyä tai kuinkas se sanotaan/mitataan?? kiloina..tonneina??
javascript:emoticon(':?:')
Question
Avatar
pressa
Viestit: 10478
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

eikö se ole niinkuin omamassa kertaa kaksi kun on vetovoimaa, niin silloin sillä auto irtoaa kun se on upoksissa
Nivaska

Viesti Kirjoittaja Nivaska »

Nii... Saattaahan se olla niinkin...

Ja jos kellään olis kuvia nivasta maastoväreissä niin voisko pistää mulle postina tai linkittää tänne...
Avatar
dadaa
Viestit: 134
Liittynyt: 16.12.2003 12:18

Viesti Kirjoittaja dadaa »

Tyylillä ei taidolla!
Nivaska

Viesti Kirjoittaja Nivaska »

Aijaijai jjaaa iiii..............!!!!!!!!!!!!!

Onpa se hieno tuo maastoniva..

Kiitos ja kumarrus..

Taitaa joutua maalikauppaan...('8)')
Avatar
TOVERI NIVA
Viestit: 742
Liittynyt: 2.10.2004 3:54
Paikkakunta: Itä-Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Kehittää ajotaidon niin että ei tarvi vinssiä!!! :wink:

Jos Nivaan meinaa vinssin oikeesti niin sen tarvis olla tommonen 7000-9000lbs eli esim. toi:
http://www.offivaruste.com/catalog/prod ... cts_id=181

Jos ei taas haluu laittaa tommosta kauheeta rahasummaa keulille pöllittäväksi niin sit kandee ostaa seuraavat tarvikkeet joilla korvaa vinssin ihan kivasti:
-Maastotunkki
-Vetoliina
-Vaijeri koukulla
-Pylpyrä
Kuva
Nivaska

Viesti Kirjoittaja Nivaska »

Peehana johan tolla tuplais autonarvon... :)
Pitää opetella siis oikeat ajolinjat. Kyllähän tuo hangessa möyri jo tänään ihan mukavasti...
Ei vaan jostainhan se on alettava.. on mulla jotain köyttä tuolla tallissa ja lapio...
Avatar
TOVERI NIVA
Viestit: 742
Liittynyt: 2.10.2004 3:54
Paikkakunta: Itä-Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Kallistuksenvaakaja edestä pois, kaasua sopivasti ettei jää riippuun ja kunnon pyörät alle sillä pääsee jo pitkälle.

Ainakin niin pitkälle ku mä tänään talvisotasafarilla, parin kolmen tunnin ajelut ja tuloksena:
Kuskinpuolen takatukivarsi ja linkkivarsi poikki, no eipä siinä mitään tallilta hakee varaosat ja työkalut ja mehtässä vaihtaa paikallee ja matkaa jatkuu.
Kuva
Vastaa Viestiin