Lukkoperä?
Lukkoperä?
Eli kaivattas ladan omaan perään tasauspyörästönlukkoa.
Kellään myynnissä?
Kuka myy suomessa?
kuka voisi tuoda itänaapurista?
kestävää perää ja lukkoa kaivataan. hinta ei ole ongelma!!
karpiolan veljeksillä teetetään vetarit, ja kestää! perän lukottomuus ja kesto on vain ongelma. itse kun en jouda itänaapurista hakemaan.
perän vaihtoa ei tehdä hiacen ym. vastaavaan ja kemppi ei tule kysymykseenkään.
pidempää perävälitystä saako myös mistään. tiheitä löytyy itseltäkin vaan kun auto pitäisi saada kulkemaan huippuja-> puhti ei lopu kesken joten aavikko välitystä kaipaillaan. olen yrittänyt etsiä, vaan kun ei suomalaisia firmoja tahdo löytyä josta moisia osia sais.
kohta tulisi tarpeeseen joten pikkuisin olisi kiirus.
linkkejä? neuvoja? firmoja?
kiitoksia jo etukäteen
Kellään myynnissä?
Kuka myy suomessa?
kuka voisi tuoda itänaapurista?
kestävää perää ja lukkoa kaivataan. hinta ei ole ongelma!!
karpiolan veljeksillä teetetään vetarit, ja kestää! perän lukottomuus ja kesto on vain ongelma. itse kun en jouda itänaapurista hakemaan.
perän vaihtoa ei tehdä hiacen ym. vastaavaan ja kemppi ei tule kysymykseenkään.
pidempää perävälitystä saako myös mistään. tiheitä löytyy itseltäkin vaan kun auto pitäisi saada kulkemaan huippuja-> puhti ei lopu kesken joten aavikko välitystä kaipaillaan. olen yrittänyt etsiä, vaan kun ei suomalaisia firmoja tahdo löytyä josta moisia osia sais.
kohta tulisi tarpeeseen joten pikkuisin olisi kiirus.
linkkejä? neuvoja? firmoja?
kiitoksia jo etukäteen
yhteyksiä pöhikseen niin helpottaa simpukan tarvis...
http://ladakerho.mercy.hpsjr.fi/ladaboa ... file&u=456
http://ladakerho.mercy.hpsjr.fi/ladaboa ... file&u=456
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
-
sprintti kelpoinen, mutta aluksi kadulle. tämä kesä mennään himpun yli 2l vaparitekniikalla. myöhemmin ahdettutekniikka jolle auto on alunperin tehty, turbo tekniikka on ollut jo monta vuotta olemassa, mutta vaparilla ensin mennään. hevosia vaparissa penkitetty 176hv todella miedoilla nokilla, järeämmillä nokilla +200hv. ahdetusta pitäisi irrota +350hv.Stefa kirjoitti:Kerroppas vähän minkälainen kokoonpano on tulossa ja onko ihan kilpa-auto, vai kadulle?
tämmösillä eväillä liikkeellä.
autoa tulette varmaan näkemään kesällä jossain tapahtumissa ja pitäähän se kerhonkin päivillä pistäityä