Kaverini 2107 -87:ssa palaa öljyvalo tyhjäkäynnillä. Sammuu kun antaa kierroksia. Onko tämä joku ominaisuus vai kertooko se koneessa olevasta viasta. Öljyä se kyllä syö. Motti 1500 + 5-v lodju.
Joskus allekirjoittaneen homma tokeni kunnon kaasutuksella paikallaan pari sekuntia; eli nopea ryntäytys paikallaan vei metalli sirun pois pumpusta ja paineet palasivat.
Valon palaminen tyhjäkäynnillä ei ole normaalia.
En siis vastaa räjähtäneestä koneesta jos toimit ohjeen mukaisesti
Yogi kirjoitti:Kaverini 2107 -87:ssa palaa öljyvalo tyhjäkäynnillä. Sammuu kun antaa kierroksia. Onko tämä joku ominaisuus vai kertooko se koneessa olevasta viasta. Öljyä se kyllä syö. Motti 1500 + 5-v lodju.
Mulla teki samaista matalilla tyhjäkäyntikierroksilla, ja ongelma korjaantu kun vaihto öljyt ja suodattimen. Oli niin velliä öljyt ettei tosikaan ja suodatinkin suhteellisen tukkonen.
Villinä arvauksena vois tietysti heittää myös käytön myötä väsähtäneen öljypumpun...
meitin 1200s teki samaa ja lopettikanssa kun vaihto öljyt otin vielä varmanpäälle ja vaihoin kahtee kertaa eka vaihoin öljyt+suotattimen ja sit motarille noin 20km kovaa ajoa ja sit uuet öljyt ja suodatin(tuli muuten pa'kaa)sit nostin tyhjäkäynnin kovemmalle ja valo ei oo vilkkun eikä palan sen jälkee
missäkhän sekii laamanen nyt palvelee(tuli ikävä)
et kai mitään lyhyttä suodatinta laittanut
noiden tarvikesuodattimien puhdistuskyky on muutenkin huono niin lyhyt on todella huono
itse käytän alkuperäisiä venäläisiä suodattimia missä on läpät sisällä kuten kuuluu