Nonih, nyt on Ladaa hieman kasailtu.Joku kautta profeetan parran heittää kapuloita rattaisiin ihan kiitettävästi
Osat tulikin haettua ja eikun kasailemaan.Sylkkä kiinni, kengät ja jouset kiinni, kaikki meni ihan kivuttomasti.
Aina siihen saakka kun kävin sovittelemaan rumpua paikalleen.Eihän se suostunut menemään mitenkään päälle, jarrukengät ottivat kiinni kummaltakin puolelta...siinä sitten mietittiin päät puhki miten saada rumpu kiinni.Sitten tajuttiin käydä naputtelemaan jarrukenkiä ylös ja alas vasaralla.Yhdessä kohtaa sitten tärppäsi, ja rumpu meni nätisti paikoilleen.Heitin pyöränmutterit kiinni ja eikun pyöritteleen rummusta.Aika jäykästihän se pyörii, yhdessä kohtaa hieman kevenee ja sitten on 3/4 kierrosta jäykempää.
Eli mikä tässä taas kusee?

Onko noiden kenkien tarkoitus muka pysyä paikallaan pystysuunnassa niiden onnettomien tappi+prikka+jousiprikka-systeemien avulla? Jarrukenkienhän pitäisi mun järjenjuoksun mukaan pysyä suht paikallaan, jotteivat ne hankaisi rumpuun

Rumpuhan on tuolla puolella uudenkarhean näköinen, voiko sillä olla jotain tekemistä asian kanssa? Vai onko mahdollista että rumpu on soikea?
Vielä kun kävi tarkemmin miettimään, niin tilannehan oli tismalleen sama silloin, kun asiaa käytiin selvitteleen.Sylinterin männät eivät olleet jumissa, nyt kun tarkemmin sitä katsoin...
Mä oon nyt täysin neuvoton.Huomenna olli tarkotus yrittää saada nesteet sisään ja lähtä pikku koeajelulle, mutta pelkään taas rummun jäävän kahnaamaan niin paljon, että siihen polttaa näppinsä...
Kaikki vinkit on taas äärimmäisen tervetulleita...arvaatkaa syökö tälläinen miestä.