Kysymys sivuston pitäjälle.

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Kun on syntynyt näin hitaaseen liikkeeseen kuin minä, niin tämä on mulle tsättiä ihan tarpeeksi. Välillä Lada-Jussi ja Veli A. vastaavat nopeammin kuin kymmenen Mustanaamiota :wink: :lol:
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 13.10.2005 1:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Chat on aika rajoittunut ircciin verrattuna, en kyllä itse hirveästi ircnetin puolella päivystä, mutta @qnet #fiatabarth löytää kyllä allekirjoittaneen. Toisinaan kyllä myös tuolla #ladakerho @ircnet tulee roikuttua.

Äkkinäiselle paras clientti lie mIRC.
Vauhdin tae - alamäki
IL02

Toimiiko

Viesti Kirjoittaja IL02 »

Toimiiko toi ircin webchat? oon joskus kokeillut, mutta ei se ainakaan taalta kasin ja talta koneelta toimi.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

minä voin kans suositella irc:iä, mIRC:in kanssa oli aluksi vaikeeta keksiä kaikki serverit sun muut ihmeelliset, mutta muiden avulla pääsin sitäkin kautta sisään. webchat irc on kyllä helppo ja nopea irkin käyttöön, tosin joskus se ei tahdo toimia.

sen verran historiasta, aluksi kävin lähes tulkoon reaaliaikaista keskustelua foorumilla (olikohan wellun foorumi silloin), sitten siirryttiin vanhojen sivujen bravenet chatiin, tuolloin ainakin Nonnis oli aktiivisesti mukana. Bravenet kyllä toimi silloin kun toimi, mutta ei siellä mitään hienouksia. Joskus kun Bravenet alkoi tökkimään ja oli pakko keskustella, silloin sovittiin joku tyhjä chatti jostain (esim. suomi24: päiväkahvit 40-50 v), oli sinne sitten ulkopuolisella karu tulla kun sätti oli täynnä Lada ihmisiä :lol: Sitten "meidän tiimiin" tuli atk guruja ja ne kertoi Ircin ihmeellisestä maailmasta ja sinne ollaan päädytty ja parhaaksi todettu.

sen verran on todettava, että jos ei ihan pakosta haluaa irkkiin osallistua niin kannattaa miettiä ensin. irkkaus aiheuttaa riiippuvuutta ja se on kaikki pois auton rävellys ajasta tai yhteisistä hetkistä perheen kanssa :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Toden totta: webchat ja ladakerho -tuntui toimivan, jos ei halua asennella mitään mIRCejä. Sen ainoan kerran kun olen elämässäni ircissä ollut, kävin tuota reittiä. Paljon oli populaa, mutta kukaan ei keskustellut (tai tekivät yksityisesti, jos siellä sellainen ominaisuus on). No, tää reaaliaikaisuus ei kolahtanut oikein ja pitäydyn foorumissa (vaikka työpäivästänikin 9/10 menee tietokoneen ääressä). Eipä tässä silti missään muuallakaan tule chattailtua.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Lada-Jussi kirjoitti: sen verran on todettava, että jos ei ihan pakosta haluaa irkkiin osallistua niin kannattaa miettiä ensin. irkkaus aiheuttaa riiippuvuutta ja se on kaikki pois auton rävellys ajasta tai yhteisistä hetkistä perheen kanssa :wink:
Tuo on enemmän kuin asiallinen varoitus :lol:

Ircissähän hyviä puolia ovat juuri nuo että voit keskustella julkisesti tai yksityisesti ja tiedostojen siirto on myös helppoa. Lisäksi se kanava on paikka joka pysyy, ei kaatuile ja tiedät aina mistä samanhenkiset löytää. Tosin aika paljon tuolla porukka vaan idlaa, eli roikkuu kanavalla keskustelematta mitään, mutta aina toisinaan on paljonkin turinaa. Etenkin iltaisin.

Kokeilin joutessani tuota ircnetin webchattiä ja tuntui olevan aika syvältä. Ei se mIRCin asennus niin vaikeaa ole ja kannattaa kyllä.
Vauhdin tae - alamäki
Vastaa Viestiin