Sivu 8/9

Re: lada 2.0

Lähetetty: 20.2.2008 21:32
Kirjoittaja jukkis
ei ne tehot ladan perää riko vaan niiden puute. ja muuttuu lukkoperäks jos potkuu löytyy ainaki asfaltil polttaes :shock: poltin omalla paikallaan 1-2-5 hups-3 perä kesti kyl. fiiun sileekyki rupes kahisee .tulpat suli .kupari kytkimest meni boorit väljäks .2l tc tubo ahdot nous 2,1 ennekö pyorähti. :twisted: voipa siihi latukan perää laittoo levyt et pysähtyy . lukkojakin löytyy suht huokeella

Re: lada 2.0

Lähetetty: 20.2.2008 21:38
Kirjoittaja hougan
eli 400hv ei riko ladan perää?

Re: lada 2.0

Lähetetty: 20.2.2008 21:40
Kirjoittaja Teemu Kankaanpää
hougan kirjoitti:eli 400hv ei riko ladan perää?
Jouduin pesemää jo silmiä tätä lukeissa..

Re: lada 2.0

Lähetetty: 20.2.2008 21:47
Kirjoittaja hougan
teho ei hajota ladan perää vai? :D sain siitä vedet silmistä.
en tätä autoo rakenna paikalla sutimiseen.

Re: lada 2.0

Lähetetty: 20.2.2008 21:51
Kirjoittaja jukkis
riipuu pitkälti kuskist. meneepä panssarivaunustaki joskus tela poikki .tupaa se pyörän pito loppuu ennekö perä poikii .ompa tullu rokkiralliaki ajettuu n 100 lähtöö mut kemppi tosin . siinäkin kone 2 tc .mikäli viritelee kartaanin kumia ei saa poistaa ...toimii ns kytkimenä

Re: lada 2.0

Lähetetty: 20.2.2008 22:02
Kirjoittaja hougan
okei. käytetään sitä ladan perää sitte :D

Re: lada 2.0

Lähetetty: 21.2.2008 7:47
Kirjoittaja pressa
joillakin kestää ja toisilla ei kestä mikään....
ladan perä kestää kaiken tehon mitä koneesta saa ulos (ahtamalla, kaasulla, tai millä tahansa keinolla)
hiasenkin perän saa ladan teholla hajotettua, eli perän hajottaminen on taito laji.

Re: lada 2.0

Lähetetty: 21.2.2008 15:02
Kirjoittaja Mäntä
Eihän se teho sitä perää riko, vaan vääntö...

Re: lada 2.0

Lähetetty: 21.2.2008 17:18
Kirjoittaja START
teho tai vääntö ei väliä kun molemmat kasvaa kun konetta viritetään
ja kun ruvetaan vetään yli 60km/h vauhdista kiihdytyksiä niin rupeaa oleen peräkin kovilla (jos on kaikki muut paikat jo vaihettu kestävämpiin niin viimein se peräkin antautuu)

Re: lada 2.0

Lähetetty: 22.2.2008 19:58
Kirjoittaja hougan
mut kyllä olut aina maistuu välillä paremmalta kuin
auton alla makaaminen yltäpäältä rasvassa :)

Re: lada 2.0

Lähetetty: 25.2.2008 23:24
Kirjoittaja hougan
tästä lähdettiin. uusia kuvia tulee. nää on vanhoja. :)

http://kuvablogi.com/blog/13582/1/

Re: lada 2.0

Lähetetty: 26.2.2008 12:50
Kirjoittaja kommari2105
terve.
kannattaa lukee noita jos aikoo saaha selvyyden rojektin katsastus hommassa.
miun oma rojekti tyssäs vuos malliin -90 turpotus jäi tältä aikakaudelta..
VTT mittaus pitäs tehä menee läpi katsustuksesta tai ei.

Et onnee projektille. 87-91 pittää VTT mittaus suorittaa en muista mistä päivästä alkaen ja päättyen, jos lailista vehettä meinaa rakentaa.. vaparina pitki katu painelen.
lähtöö ku purkka tukasta. :D


http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_ajon ... tokset.htm

Re: lada 2.0

Lähetetty: 26.2.2008 15:11
Kirjoittaja hougan
tää on -75

Re: lada 2.0

Lähetetty: 26.2.2008 19:20
Kirjoittaja Mara
kommari2105 kirjoitti:miun oma rojekti tyssäs vuos malliin -90 turpotus jäi tältä aikakaudelta..
VTT mittaus pitäs tehä menee läpi katsustuksesta tai ei.

Et onnee projektille. 87-91 pittää VTT mittaus suorittaa en muista mistä päivästä alkaen ja päättyen, jos lailista vehettä meinaa rakentaa..
Jaa, tämäpä erikoista. :shock:
Minä kun luulin, että vähäpäästöisiin asti voi turbottaa, ettei mitään. Tai siis katin asentamalla saa katsastettua.
Koskas tällainen sääntö on voimaan astunut? Heitäs vaikka linkkiä tai jotain muuta vastaavaa aiheeseen.

Re: lada 2.0

Lähetetty: 26.2.2008 19:36
Kirjoittaja pappa- igor
Mara kirjoitti:
kommari2105 kirjoitti:miun oma rojekti tyssäs vuos malliin -90 turpotus jäi tältä aikakaudelta..
VTT mittaus pitäs tehä menee läpi katsustuksesta tai ei.

Et onnee projektille. 87-91 pittää VTT mittaus suorittaa en muista mistä päivästä alkaen ja päättyen, jos lailista vehettä meinaa rakentaa..
Jaa, tämäpä erikoista. :shock:
Minä kun luulin, että vähäpäästöisiin asti voi turbottaa, ettei mitään. Tai siis katin asentamalla saa katsastettua.
Koskas tällainen sääntö on voimaan astunut? Heitäs vaikka linkkiä tai jotain muuta vastaavaa aiheeseen.
EI- vähäpäästöseen riittää katin jälkiasennus tai jos ei halua ostaa ja asentaa kattia niin voi sijoittaa sitten VTT:n testaukseen :lol: eli muistaakseni heinäkuusta -87 jälkeen käyttöönotettujen EI-vähäpäästöisten autojen turboahtaminen vaatii katalysaattorin pakoputkeen tai VTT:n testuksen, vähäpäästöinen jälkikäteen ahdettu vaatii VTT:n aina
:?