Sivu 8/8
Lähetetty: 13.12.2005 21:20
Kirjoittaja sps1
Rallisäännöt kieltävät Samaran koneen takavetoisessa. Kovempia tehoja Samaran koneista otetaan mutta sitä en tiedä että mikä siinä on parempaa verrattuna takavetoisen moottoriin. Tiedänpä eräänkin 1600 kuutioisen A-ryhmän vireisen Samaran koneen mistä mitattiin 160hv. Ja mittaus tehtiin penkissä mikä näyttää ns. totuudenmukaisia tehoja.
Lähetetty: 13.12.2005 22:49
Kirjoittaja sunbeam
samaran kone on 20kg kevyempi ja pienempi kooltaan,se on paininkuppi kannella ,mutta niin on fiiattikin.tarvii oikein verrata kansia kun kerkee tallille ja ottaa molemmista kuva,viimeisissä samaran kansi versioissa D mallinen imukanava (siis virikansissa)ja se lähtee ylempää kun takapotkun kannessa .lada samara merkkiluokassa on ruiskut kielletty!!!
Lähetetty: 14.12.2005 7:48
Kirjoittaja pressa
ehän ratavehkeitä ruiskulla ruokittakaan
vaan tupla vaaka imut niissä yleensä on
Lähetetty: 14.12.2005 16:57
Kirjoittaja ESKRacing
sunbeam kirjoitti:...imukanava (siis virikansissa)ja se lähtee ylempää kun takapotkun kannessa .lada samara merkkiluokassa on ruiskut kielletty!!!
jos vakiokannessakin on imukanava ylempänä niin onhan se jo jonkin moinen ero..parempi "pudotus"han siinä on..
Lähetetty: 16.12.2005 11:05
Kirjoittaja kurppa81
mulla on 2107 1300 vfts look...oma malli...

Lähetetty: 16.12.2005 11:17
Kirjoittaja markku
Ei se oma mallikaan ole yhtään hassumpi,tosin omasta mielestäni vaatisi 16 tuuman compoja.....ps :vain oma mielipide....muuten ok

Lähetetty: 16.12.2005 15:47
Kirjoittaja larbatzi
Stefa kirjoitti: Ihmetyttää vain kun parhaat mitä olen kuullut 1,6:sta tc:stä on ollut noin 180hv:n tienoilla, ja tuon pitäisi olla aika lailla 8V parhaimmistoa.
Täällä päin on otettu erään jokkis virittelijän koneista 190hv ja kone oli fiatin 1600 tcee !