VAZ 21013 -87 Lempi Harrasteauto
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Noi italialaiset raidetangon päät pitäisi lailla kieltää. Vuosi sitten vaihdettu ja taas saa vaihtaa, eli ei mennyt katsastuksesta läpi. Jotain hyvityksiä saan, kun kävin laadusta valittamassa.
Ja takajarruissakin oli jotain vikaa. Hovikorjaaja epäili että jarrusylinteri jumissa. Maanantaina loppuu ajoaika ja maanantaiksi sain ajan. Tiukaksi menee, mutta menköt.
Niin ja kerhoviiristä sanoi että pitäisi poistaa keskipeilistä. No joo, poistetaan katsastuksen ajaksi ja...
Ja takajarruissakin oli jotain vikaa. Hovikorjaaja epäili että jarrusylinteri jumissa. Maanantaina loppuu ajoaika ja maanantaiksi sain ajan. Tiukaksi menee, mutta menköt.
Niin ja kerhoviiristä sanoi että pitäisi poistaa keskipeilistä. No joo, poistetaan katsastuksen ajaksi ja...
No eihän se ohjaus ihan keveimmästä päästä ole sataysivitosilla, ainakaan lähes nollavauhdissa. Lieneekö inssi sitten ollut joku kynäniska 
Ja tuosta kerhoviiristä, ei ne mun mielestä aivan turhaan valita noista peilistä killuvista kamoista. Olihan mullakin viiri jonkun kuukauden siinä, mutta kun läheltäpiti-tilanteita alkoi tulla melkein joka päivä niin pakkohan se oli pois ottaa. Aina joku auto jäi viirin taakse vaikka kuinka katteli.
Noh komeahan se viiri on tuossa hyllyssäkin

Ja tuosta kerhoviiristä, ei ne mun mielestä aivan turhaan valita noista peilistä killuvista kamoista. Olihan mullakin viiri jonkun kuukauden siinä, mutta kun läheltäpiti-tilanteita alkoi tulla melkein joka päivä niin pakkohan se oli pois ottaa. Aina joku auto jäi viirin taakse vaikka kuinka katteli.
Noh komeahan se viiri on tuossa hyllyssäkin

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Nyt sanoivat ensimmäisen kerran ja viiri roikkunut jokaisessa Ladassa reilut kolme vuotta ja autoja katsastettu tänä aikana ainakin kuusi kertaa. Ei se kait muuten olisi mitään sanonut, ellei olisi viiri ollut juuri jarrutesterin näytön kohdalla.
Viirin takia ei ole ollut yhtään läheltä piti tilannetta, itse kait osannut ottaa sen huomioon.
Ei muuten katsastusinssi sanonut mulle tuosta viiristä ja ohjauksesta, vaan pelkääjänpukilla istuneelle vaimolle.
Viirin takia ei ole ollut yhtään läheltä piti tilannetta, itse kait osannut ottaa sen huomioon.
Ei muuten katsastusinssi sanonut mulle tuosta viiristä ja ohjauksesta, vaan pelkääjänpukilla istuneelle vaimolle.
Olen samaa mieltä, ekan kerran kun sellaset ostin, jäi viimeiseksi kerraksi. Sen jälken olen maksanut hieman enemmän saadakseni laadukkaamat osat, köyhällä ei vaan ole varaa ostaa halpaaJaakkima kirjoitti:Noi italialaiset raidetangon päät pitäisi lailla kieltää.

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
No niin, tulipa ajettua Sepellä n. 1800 kilometriä viidessä päivässä Venäjn puolella. Ihan ei murheitta selvitty, kuten Ladoga Tour-aiheesta voi lukea. Mutta tuon alapallon ei olisi pitänyt mennä kuukausi sitten katsastuksesta läpi. Kumi oli ollut jo pitkään rikki. Ilmankon ohjaus oli epäilyttävän raskas. Syyksi kyllä epäilin öljyvuotoa simpukassa, enkä niveliä. Varmuudeksi vaihdetaan loput pallot ensi viikolla.
Tässä kuvia tapahtumapaikalta:
*klik* *klik* *klik*
Jotain kivaakin Sepeen tarttui hihaan, mutta niistä myöhemmin. Ennen julkaisua auton päältä pitää pestä Karjalan pölyt pois.
Tässä kuvia tapahtumapaikalta:
*klik* *klik* *klik*
Jotain kivaakin Sepeen tarttui hihaan, mutta niistä myöhemmin. Ennen julkaisua auton päältä pitää pestä Karjalan pölyt pois.
- Lada-Jussi
on se kumma kun kaikki tuollaiset vauriot tulee aina jossain pitkillä lomamatkoilla, kun ollaan ties missä, kaukana kotoa.
aika harvinaista lienee, että noin pahasti pääsee nivel revähtämään, oliko tämän nyt niitä kuuluisia motonetin italialaisia? vai johtuisko siitä että autossa on käytetty niitä tuninki vanteita, tuninki ei kannata
aika harvinaista lienee, että noin pahasti pääsee nivel revähtämään, oliko tämän nyt niitä kuuluisia motonetin italialaisia? vai johtuisko siitä että autossa on käytetty niitä tuninki vanteita, tuninki ei kannata

Ohjaus kyllä keveni nivelen vaihdon jälkeen. Joku tuolla etupäässä piti ääntä ajaessa kohti Petroskoita, hiljeni kun sai vettä ja seuraavana päivänä hiljeni kokonaan. Narina tuolloin tien päällä kohdistettiin kallistuksenvakaajan kumiin ja matka jatkui. Tiedä sitten resonoiko vain sinne nivelen rahinat.