no nih
Lähetetty: 24.10.2004 20:18
vaikka alkais jo 1300 Samara viimeisiään vetämään, ei kokemukset halvasta samarasta tähän lopu.
noin samaan hintaan kuin edellinen 1,3 5-ov -89 kävin ostaa 1,5i 5-ov -95:n, eli osto hinta ja kotiin kuljetus yhtä paljon tuli maksamaan, auto itsessään oli vielä vähän halvempikin.
trailerilla auto tuotiin (kiitokset Kamazille oli muuten varsin mielenkiintoinen reissu!!), koska auto ei lähtenyt käyntiin. Iltasella laitettiin ladattu akku kiinni ja todettiin että startti temppuilee, ei aina pyöritä konetta. vähän kopisteltiin solenoidia ja autolähtikin käyntiin. Hyvin toimikin tosin pintakaasulla nylkkää. Ilmeisesti ainakin akun tyhjeneminen on tehnyt temput vikamuistille ja jotain muuta vikaa on GM:n järjestelmässä.
Muuten auto on kivasti suomiverhoiltu ja kattoluukulla varustettu. Ruostevaurioita ehkä hivenen enemmän kuin 6 vuotta vanhemmassa, kuten jo aiemmin on todettu ei noi uudemmat kestä niinkuin ennen.
Alkuun oli ostamassa varaosa autoksi, mutta saattaa tosta käyttöautonkin vielä saada....
noin samaan hintaan kuin edellinen 1,3 5-ov -89 kävin ostaa 1,5i 5-ov -95:n, eli osto hinta ja kotiin kuljetus yhtä paljon tuli maksamaan, auto itsessään oli vielä vähän halvempikin.
trailerilla auto tuotiin (kiitokset Kamazille oli muuten varsin mielenkiintoinen reissu!!), koska auto ei lähtenyt käyntiin. Iltasella laitettiin ladattu akku kiinni ja todettiin että startti temppuilee, ei aina pyöritä konetta. vähän kopisteltiin solenoidia ja autolähtikin käyntiin. Hyvin toimikin tosin pintakaasulla nylkkää. Ilmeisesti ainakin akun tyhjeneminen on tehnyt temput vikamuistille ja jotain muuta vikaa on GM:n järjestelmässä.
Muuten auto on kivasti suomiverhoiltu ja kattoluukulla varustettu. Ruostevaurioita ehkä hivenen enemmän kuin 6 vuotta vanhemmassa, kuten jo aiemmin on todettu ei noi uudemmat kestä niinkuin ennen.
Alkuun oli ostamassa varaosa autoksi, mutta saattaa tosta käyttöautonkin vielä saada....