Sivu 9/42

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 20.8.2013 22:11
Kirjoittaja veli samara
no ei ladan orkkis sytkälläkään pääse aina perille :lol: .

Luettu lisää, ja infoa saatu sen verran jotain asiasta tietää. Eli sytkäboxin navasta 6 menee piuha megalle pinniin 25. Ja megalta tulee piuha taas puolan "-" navalle. Ja sitten se hall anturin signaali megan kierrostieto pinniin. Noin sen pitäis suurinpiirtein toimia. kaiketi :lol: .
Sitten tarvittais enää mega 8) . Siitä sitten tuonnempana
EDIT: Megahan vois olla ms1 v.2.2 extra-koodilla? tuolla saan ohjattua kaiken tarpeellisen?

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 21.8.2013 23:20
Kirjoittaja veli samara
Tietääkös kukaan minkälainen tuo mansemotorsin myymä metalli kansipahvi on? Kiinnostais lähinnä miten se on toiminut muilla?

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 21.8.2013 23:49
Kirjoittaja hp7500
Ihan asiallisen oloinen en ole kiinni vielä laittanut.
Tiiviste on monikerroksinen..

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 21.8.2013 23:53
Kirjoittaja veli samara
:shock: :shock: Sellanen sitten tulee. Ei pitäis heti pullahtaa vesitilaan. onko paksuudesta tietoa? osais arvella puristuksia?

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 22.8.2013 22:32
Kirjoittaja veli samara

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 25.8.2013 17:14
Kirjoittaja veli samara
1700 koneesta purettu kansi pois. Hieman mittailtu, ja tulos on että kannen palotila noin 30ml. testin suoritin ilman "cd levyä" ja 20ml lääkeruiskua käyttäen. yleensä siinä 28ml kohdalla tulvahti bensa reunojen yli, kun kansikaan ei ihan vaaterissa ollut. Riittää todistamaan sen että se on varmasti 1700 kansi. Myös korkeus eroa oli yli millin verran, normaaliin kanteen verrattuna. Ja nokkakin erosi hieman perusnokasta.

Eli kannen oikaisu ja venttiilien pieni muotoilu, kansi sitten 1200:sen päälle. Vois sieltä ehkä valupurseet ottaa kanavista pois, tuskin vaikutusta paljoakaan....

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 1.9.2013 10:22
Kirjoittaja veli samara
Ekaa viestiä muokattu ajantasalle.
Nyt saatu öljypaineanturin jalatkin, joten turbon öljylinjat saan vihdoin valmiiksi. Sitten Kysymys tuosta 1700i: tankin lähdöistä, että saako niihin niitä liittimiä erikseen? Vai kylmästi vaan letku päälle ja lemmarilla kiinni? Ja jos joku nyt kertois sen 4-napaisen liittimen johdoista, että mikä on mikä. :D

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 1.9.2013 12:41
Kirjoittaja START
mää laitoin putket poikki ja helmiliitoksilla tavan hydrauli kaksois nipat mistä sitten teräspunosletkuilla ja prässätyillä päillä eteenpäin

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 2.9.2013 16:21
Kirjoittaja veli samara
ok. 1700 kansi koneistuksessa, pakovenat menee uusiks. Seetipinnassa reikä :lol: . Venäjältä tais saada niitä 1mm isompia venoja, saako ne sopimaan vakio seeteihin?

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 2.9.2013 17:17
Kirjoittaja MrKz
8pv aikaa deadlineen,kerkeekö? :lol:

ihte en oo omaa projektia päässyt vielä alottaa ja aikaa 10kk laitella,tekniikaan ei onneks tänä talvena tarvi kajota,saapi varmennin enskesäksi vielä liikkeelle 8)

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 2.9.2013 17:31
Kirjoittaja START
ei ne koskaan taho ajoissa valmistua. itekkin oon jo toista vuotta jäljessä

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 2.9.2013 17:51
Kirjoittaja veli samara
ei valmistu :( . Opiskelijalla ei raha aina riitä kaikkeen. Laajakaista puuttuu vielä ja muutama muu pieni juttu. Eikös turbokoneet tykänny hyvin virtaavasta pakopuolesta? Eli isommalla pakovenalla sais virtausta lisää. Imupuolella paine hoitaa homman.

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 2.9.2013 19:24
Kirjoittaja jaketech racinteam
veli samara kirjoitti:ok. 1700 kansi koneistuksessa, pakovenat menee uusiks. Seetipinnassa reikä :lol:
ventiilin seetipinnassa reikä? jos on nii oon aika monessa nähnyt myös ja eikä oo ladoja olleet. mikähä sen aiheuttaa, nykyajan bensako?

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 2.9.2013 19:35
Kirjoittaja MrKz
veli samara kirjoitti:ei valmistu :( .
Opiskelijalla ei raha aina riitä kaikkeen. Laajakaista puuttuu vielä ja
muutama muu pieni juttu. Eikös turbokoneet tykänny hyvin virtaavasta
pakopuolesta? Eli isommalla pakovenalla sais virtausta lisää.
Imupuolella paine hoitaa homman.
ehkä sulla meni vuosi vaan väärin :-D tulee parempi vaan kun tekee ajatuksella ja ajan kanssa :-) ja yleensäkin,näissä hommissa huomannu et aikataulu ja budjetti yleensä kerrotaan kolmella :-D

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 2.9.2013 20:41
Kirjoittaja START
MrKz kirjoitti:yleensäkin,näissä hommissa huomannu et aikataulu ja budjetti yleensä kerrotaan kolmella :-D
budjetin osalta viidellä kertominen on jo lähempänä totuutta :)
on se jännä, kun eka jos oot opiskelija niin ei oo rahaa tehä, sit kun joudut töihin niin et enään ehdi tekemään. ja sit kun oot lomalla et vaan jaksa tehä mitään. ei oo kohillaan koskaan. :lol: