VAZ-2112 - 2002 - Käyttöauto
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Re: Lada 112 1.5 16v 2002
Kävin vaihtamassa tulpat pienikantaisiin.
Ethän Motonetistä ostanut.
En vaan paikallisesta varaosa liikkeestä, taisi nämä pienempi kantaiset olla nkg merkkiset.
No mikäs niissä on vikana?t tulppu kirjoitti:Ethän Motonetistä ostanut.
Motonetin kirja tai tietokone sanoo että isokantainen käy.. Mutta ei käy. Pienikantainen käy. Jos ei muutosta ole tullut... Ainakaan se joka arveli muutosta pystyvänsä tekemään ei ole ilmoittanut että muutos on tehty.. Tai ainakaan en ole nähnyt tekstiä niin.. Olisin kiittännyt teosta..
Öljyt vaihdoin tänään, lomitus paikan isäntä antoi luvan että saan vaihtaa öljyt hänen montullaan. Mukavaa luksusta kun itsellä ei ole mitään huolto paikkaa vaan kaikki aina joutuu taivas alla tekemään. Öljyksi valitsin Teboil Diamondin.
Ihan hyvä Öljy toimii myös talvella.
Käytin Ladaa autopesussa. Empä ole ennen moisessa käynyt mutta työkaveri sai houkuteltua. Ennen pesuun menoa tarkastin että kaikki ikkunat on varmasti kiinni, käytin jokaista lasia vähän alempana ja nostin ylös. Vasen takaikkuna tietysti jämähti auki eikä mennyt enää kiinni. Varttitunnin rassailun jälkeen rupesi toimimaan, viimeksi viime kesänä aukonut noita takaikkunoita niin meinanneet jämähtää jotenkin. Itse harjapesu sujui hyvin, miellyttävä kokemus. Tosin 20e maksoi mutta mielestäni hinta oli siedettävä.
Ladalla kävin kaupassa ja sattui niin hauskasti että pysäköin tismalleen samanlaisen 112:sen viereen. Mulla on ruskean värinen oma Lada vaan toinen oli hopeinen. Vähän aikaa katsellessa toista Ladaa sen omistajakin saapui paikalle, vanhempi mieshenkilö. Kyselin Ladasta, oli tyytyväinen autoonsa 70000km mittarissa. Siistin näköinen peli, heti huomasi että on autoa pidetty hyvin. Mukavaa törmätä lajitovereihin välillä ja vielä mukavampaa on jos kerkiää jonkun sanan vaihtaa.
Soitti tänään emännän velipoikakin jolla on korjaamo, oli potilaana 112 mallin Lada, epäilevät ajoneston pimentyneen. Uudempi vuosimalli kuin minulla kun on eri näköinen takaspoileri. Olivat muistaneet korjaamolla kun joskus puhuin heille että kerholehdessä oli ajoneston purku ohje. Hakee vissiin Pravdan lainaan... toivottavasti saavat kuntoon.
Soitti tänään emännän velipoikakin jolla on korjaamo, oli potilaana 112 mallin Lada, epäilevät ajoneston pimentyneen. Uudempi vuosimalli kuin minulla kun on eri näköinen takaspoileri. Olivat muistaneet korjaamolla kun joskus puhuin heille että kerholehdessä oli ajoneston purku ohje. Hakee vissiin Pravdan lainaan... toivottavasti saavat kuntoon.
Eipä ollutkaan ajonesto vikana vaan jakohihna poikki, 40000km sitten vaihdettu Deltassa. Kävin katsomassa äsken tätä Ladaa korjaamolla, 1.6 16v 2006. Taitaa tulla kalliimpi remontti, auton omistaja oli ruvennut Deltan kanssa asiasta kättä vääntämään. Harmillinen juttu... Onneksi oma Lada voi hyvin.
jakopaikoilleen ja hihna! sitten taas kovaa ajoa jos on 16v kone 8v koneesta en tiedä vielä sanoa
Korjatkoon joku jos olen väärässä!
Korjatkoon joku jos olen väärässä!
Minä olen muistellut sen juuri toisin päin... voisko joku varmentaa???
Nämä vanhemmat 16 venttiiliset vääntää solmuun venttiilit 8 ei. Delta vaan käräjille.koska kesti vaan 40 tuhatta. Mutta Delta vääntää asiaa kun ei heille tullut hoitoon.
1.5 16v ei kestä jakohihnan katkeamista. 1.6 16v kestää. 1.5 8v kestää. 1.6 8v kestää.
Njet problem, normal katastroof