Sivu 10/42

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 2.9.2013 21:15
Kirjoittaja veli samara
START kirjoitti:
MrKz kirjoitti:yleensäkin,näissä hommissa huomannu et aikataulu ja budjetti yleensä kerrotaan kolmella :-D
budjetin osalta viidellä kertominen on jo lähempänä totuutta :)
on se jännä, kun eka jos oot opiskelija niin ei oo rahaa tehä, sit kun joudut töihin niin et enään ehdi tekemään. ja sit kun oot lomalla et vaan jaksa tehä mitään. ei oo kohillaan koskaan. :lol:
Totta tuokin :D Nyttenkin homma lähtenyt räpylästä, ja budjetti noussu tasasesti ylöspäin. Vaikka en ole laskenut mitä rahaa menny, niin yli "budjetin" ollaan :lol: .

Toktornivakolta kyselty uusia venoja 1700i:n kanteen, imupuolelle 39mm(vakio 37mm) ja pakopuolelle 33,2mm(31,5mm) venat. Sopii vakio seetiin, joten sellaset laitetaan 8) Sarjaa sais myös 6mm varrella, kannattaako turbokoneeseen noin ohuet varret laittaa? Pronssiohjurilla kuitenkin.

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 3.9.2013 20:35
Kirjoittaja veli samara
Renkaat vanteilla. Kuvia tulossa Galleriaan.

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 4.9.2013 9:13
Kirjoittaja MrKz
Tuli
semmonen mielikuva matalasta nappisilmästä joka sinkkusutii
hidastustöyssyssä pohjasta kiinni jääneenä turbon suhistessa taustalla
:-D

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 4.9.2013 21:12
Kirjoittaja veli samara
Eiköhän tuo toteudu 8) . Vanteen renkaineen alla, ja tulos on........Keulaa ainakin 4cm alemmas. Takapäätä viel 1,5-2cm alemmas, niin korkeus hyvä vanteisiin :D Panhardin kiinnike rautaa joutu hieman rälläkällä muotoilemaan, että sai vanteen kuskin puolelle sopimaan.
Mokkula ei meinaa jaksaa ladata kuvia tänne, mutta enköhän ne kohta puoliin saa näkyville...

Niin ja mistä saan pidemmät pyöränpultit tähän vehkeeseen. :shock: Etunapa ei tykkää vakio pulteista ja 15mm spacereista -> kierteet menee. Vai pitääkö laittaa pinnapultit.

Kuva

Kuva

Siinä pienet kuvat. Huomenna pitää ottaa isompia. :lol:

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 4.9.2013 21:29
Kirjoittaja START
poorilliset pinnapultit vaan joka nurkkaan niin ylttää ja pysyy pyörätkin paikallaan. nappaa vaan navan pois ja vetarin pois niin saa paikalleenkin lyötyä. esim rallyracelta tilaat, tai sit jostain paikallisesta liikkeestä, olikohan volvon vai minkä pultteja kun viimeks ostin, olivat kohtuullisen pitkät

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 4.9.2013 22:00
Kirjoittaja veli samara
Vakiot jotain 3cm luokkaa kierteen pituudeltaan, jos jossain autossa olis pidemmät vakiona. Ebaysta löytyy 50mm pulttejakin.

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 4.9.2013 22:28
Kirjoittaja toktornivako
Entisestä Neuvosto-Liitostakin löytyy!

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 5.9.2013 21:14
Kirjoittaja veli samara
Kuinka paljon venäjällä pultit lie maksaa. Tuli mittailtua taka-akselia, niin voiko olla että akseli on keskellä, vaikka madallusta se 11cm? Siltä se kovasti vaikuttaa :D
Ja Nyt ne kuraläpät raapii maata 8) Vaikka onkin edellinen omistaja sahannut logon alta läpät poikki. :lol:

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 6.9.2013 12:27
Kirjoittaja joumään
Mites paljon on kaarissa tilaa takana? Hinkkaako renkaat kaariin ollenkaan?

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 6.9.2013 18:01
Kirjoittaja t.eskola
Näyttää kyllä hyvältä vanteet, sopii levitetyt pellit lataan erinomasesti! Ihekin koittelin viime syksynä kanttilamppuun levitettyjä peltejä. Eteen ei saannut survottu kun olivat perkule volkkarin keskireiällä (57,1)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 2137_n.jpg

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 7.9.2013 20:11
Kirjoittaja veli samara
Ei hinkkaa kaariin ainakaan paikalla ollessaan :lol: Mahtuu sormet kaaren ja renkaan profiilin väliin. Ensiks ottaa rengas kiinni sisäloksuun, jos on ottaakseen.
Edestä lasku toimenpide menossa, eli -90mm jousista nappasin 3/4 kierroksesta pois. Katotaan paljon auttaa, kunhan saa toisenpuolen vakaajan pultit korvattua uusilla. Meni poikki kun avainta näytti :lol:

Kuva
takapää läheltä
13x9 ET12+10mm spacer, renkaana 175/50. Madallusta se 11cm, ja vielä on tilaa 8)

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 8.9.2013 14:44
Kirjoittaja joumään
Ihan hyvältä näyttää. Mahtaakohan voida ottaa yhtään takapenkkiläisiä kyytiin. Olikos sulla tehty vielä tilaa kardaanille siihen takapenkin alle, vai ottaako edes kiinni runkoon vielä? Ja oltiinkos takaa menossa vielä alemmas?

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 8.9.2013 17:53
Kirjoittaja veli samara
Taakse saattaa 2 sopiakkin, kun loppuu joustot kesken niin ei välttämättä raavi :lol: Takanta en enää uskalla ottaa lisää, kardaanin päällä oleva kumi tutti sahattu puoliksi, joten tuskin osuu kardaani runkoon.
Etupään sain valmiiks. -90mm jouset joista sahattu 1,5 kierrosta pois.

Nyt kaari peittää renkaan kuviopinnan pelkästään. Loppuu joustot kesken, pitäis se kumitutin jalka poistaa kokonaan. Kumituttia ei ole enää, ja ylätukivarren ja tutin jalan välinen tila arviolta 1cm.

Kuva

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 8.9.2013 20:23
Kirjoittaja MrKz
Oijoijoijoijoi! :P Looking good! 8) Nyt iski ihtelläki himo noihi levipelteihi :lol:

Mites muuten koneen laita?

Re: 1200L Turbo.

Lähetetty: 8.9.2013 21:04
Kirjoittaja veli samara
Melkein valmis. Puuttuu vieläkin lambda Ja putkisto