-96 1700i POWER Projekti

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ozmo

Viesti Kirjoittaja Ozmo »

Ahaa. Kiitoksia tiedosta, taidan mennä heti irrottelemaan tota perää. :)
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Leimalla saattaa tulla sanomista jos leimamies huomaa ettei perä toimi kuten pitäisi. Joissakin paikoissa on sellaiset jarrudynot jotka pyörittävät pyöriä hieman eri vauhtiin, jolloin hitsilukollinen auto kampeaa ylös rullilta. Tämäkään ei ole mikään suurempi este, sillä leimaaminen on vain kerran vuodessa ja jos siellä kärähtää niin jostain vakiomötti alle siksi aikaa ja taas mennään. Mötin vaihtoon ei kovin kauaa mene kun oppii tekniikan ja pitää pultit ja mutterit liukkaina.

RussianTuner kyseli jossain aikaisemmin minne tämä nykyinen 1700i menee, se menee kaverille käyttöautoksi kunhan saan nappiksen valmiiksi.

Tuohon "uuteen" 1700i koneeseen tulee ihan mukavasti palikkaa, kunhan saan sen ensin leimattua kohtuu vakiokunnossa nappiksen nokalle. Käytännössä kaikki kuluvat osat uusitaan ja sen jälkeen vaihdetaan lada 110 männät, hiottu nokka, otetaan lohkosta siivu, vauhtipyörä onkin jo kohta kevennetty, vähän kaiverretaan kantta ja kanavia, asennetaan megasquirtin ohjaama hayabusan 4-p ruisku, ja muuta pientä.
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

destor kirjoitti: Tuohon "uuteen" 1700i koneeseen tulee ihan mukavasti palikkaa, kunhan saan sen ensin leimattua kohtuu vakiokunnossa nappiksen nokalle. Käytännössä kaikki kuluvat osat uusitaan ja sen jälkeen vaihdetaan lada 110 männät, hiottu nokka, otetaan lohkosta siivu, vauhtipyörä onkin jo kohta kevennetty, vähän kaiverretaan kantta ja kanavia, asennetaan megasquirtin ohjaama hayabusan 4-p ruisku, ja muuta pientä.


Toi ruisku homma kuullostaa aika jännältä :o Mites meinasit noi hayabusan systeemit oikeen istuttaa siihen Ladan kanteen? Ei se varmaan ihan heittämällä mene kuitenkaan..?
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Imusarja tehdään itse ja siihen laitetaan lemmareilla lyhkästen kumiletkujen avulla läppärungot kiinni. Melkein heittämällä siis..
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Tämä projekti on kuollut ja kuopattu. Tilalle tuli nappiksen ehostus mistä jo puhuinkin, eli laitetaan samanlainen 1700 kone siihen ja viritetään se katsastuksen jälkeen hyvään iskuun. Tällä hetkellä nappiksen keulalla on jo 1700 kone kiinni, pakoputkea ja paria muuta pikkujuttua lukuunottamatta se on ajokunnossa. Huomenna (tai siis tänään myöhemmin) sitä lähdetään vähän koittamaan. Innolla odotan ajelua, sillä jo koneen röpöttävä käyntiääni pakosarjasta kuultuna, sekä korin melko kova tärinä saivat melkoisen innostuksen aikaan. Jäykistetyt tukikumit toi mukavasti rallihenkeä tuohon laitokseen. Tästä rojektista kerrotaan joskus paremmalla ajalla kuvien kanssa lisää.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

isän autoon tuunattiin 1700 kone orkkis 21073-1107010 kaasarilla ilman kummempia tuninkeja ja siinä tuntuu olevan tehoa aivan älyttömästi, ei uskois että niin suuri ero voi olla 1,5 ja 1,7 koneilla.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Laita sitte ihmeessä videon tynkää kun oot saanu sen ajokuntoon, äänien kera tietysti :P
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Johan sillä on tänään ajettu, uusi projektikertomus ilmestyy hetken päästä.
Vastaa Viestiin