
Pyöritti kyllä taas niin olemattoman laiskasti kun kokeilin. Valotkin himmenee sisällä ja ratio näytti unohtaneen kaikki kanavat yms säädöt vaikkei tuo tuolloin ollut vielä edes irti

Laita hyppy akusta puolan 15+ napaan, niin pitäisi lähteä. Ladoissa tuntuu häviävän jännitteet matkalla ja sen huomaa juuri siitä, että pyörittää, mutta ei lähde, vaikka lämpöisellä kelillä ei mitään ongelmia. Meillä Samarassa "sähköryyppy" ja auttaa todella paljon, kun saa kunnon kipinää (sähköryyppy siis tuo ohitus).Nonnis kirjoitti:Kuoli sitten mun orkkisklassikkokin työmaan pihaan. Ei ollut seissyt edes 9 tuntia mutta ei luvannutkaan. Ei ees apuvirralla. Pyöritti kyllä apuvirralla hyvin. Ja apuvirtaa antoi nappis eli siitäkään ei oo kiinni. Ei auttanut starttipilottikaan. Ja kipinä tuli tulpalle.
Sisävalot eivät ole koskaan toimineetkaan.tahko kirjoitti: Sitten on tietysti startin hiilet ja voihan siinä olla ankkurivikakin. Kuinkas on sisävalon laita kun starttaat, jos se ei himmene mutta startti junnaa hitaasti, ei ainakaan akun varaustilaa ja ylimenovastuksia maadoituksissa (paluuvirtapiireissä) sitten enää kannata ihmetellä.
Ok. Ei niitä aina kannata uskoa, mä ainakin lataan uudet akut aina.nivailija kirjoitti:Kysyin sitä, ei ollut kuulemma tarpeellista. Akku oli myös hapotettu ja pitänyt olla "valmis" käyttöön.RussianTUNER kirjoitti:Eikös akku kuulu ladata ennen käyttöä?
Näitä ei näköjään kannattanut. Onneksi kuitenkin sain toimimaan auton.RussianTUNER kirjoitti:Ok. Ei niitä aina kannata uskoa, mä ainakin lataan uudet akut aina.nivailija kirjoitti:Kysyin sitä, ei ollut kuulemma tarpeellista. Akku oli myös hapotettu ja pitänyt olla "valmis" käyttöön.RussianTUNER kirjoitti:Eikös akku kuulu ladata ennen käyttöä?
Tää on vähän semmoinen juttu että,Normaali akulla on noin 6kk varastointi aika siitä kun se on tehtaalla hapotettu.Sen jälkeen VIIMEISTÄÄN,mielummin jo ennen sitä,vaikka 3kk:n kuluttua hapotuksesta,akku pitää ladata uudelleen.Joskus ne akut vaan pääsee seisomaan kaupassa,maahantuojan varastossa,turhan pitkään.Ovat siis tyhjentyneet.Tämä ei suinkaan huononna niitä akkuja,mutta varauksen vaatii.Kannattaa verkkovirta laturilla ladata.Vallankin näissä meidän luxus autoissa toi laturi on vähän nippanappa,että riittääkö sen teho.Vallankin talvella,kun sähköä autossa kuluu.nivailija kirjoitti:Kysyin sitä, ei ollut kuulemma tarpeellista. Akku oli myös hapotettu ja pitänyt olla "valmis" käyttöön.RussianTUNER kirjoitti:Eikös akku kuulu ladata ennen käyttöä?