lada 1300s kirjoitti:Minä en taas ymmärrä Ladaani se syö moottoritie ajolla n.16l varovalla ajolla. Vaihdoin tulpat kärjet ja ilman puhistimen tulpatki oli kauniin ruskeat. Kesällä 1.5kone ei kyllä vetäny ku jotai 8l No on se sen arvostaki
Oletko katsonut rengaspaineet?
vaikuttaa yllättävän paljon kulutukseen...
lada 1300s kirjoitti:Minä en taas ymmärrä Ladaani se syö moottoritie ajolla n.16l varovalla ajolla. Vaihdoin tulpat kärjet ja ilman puhistimen tulpatki oli kauniin ruskeat. Kesällä 1.5kone ei kyllä vetäny ku jotai 8l No on se sen arvostaki
Oletko katsonut rengaspaineet?
vaikuttaa yllättävän paljon kulutukseen...
Oon minä aina sillon tällön pitää huomenna vilkasta. "henkimaailman asioita" jos se menis kohta taas pienemmällä.
sitten vois ol viel kaasarin ja virranjakajan säätö,mutta
niistä minä en tiedä yhtään mitään
No joo kyllä ne sytyt on säädelty ja tulpista päätellen seokset on hyvät. Uus ilmanpuhistin varmaan vaikuttaa jonkin verran. Tekis mieli päästää vanhus viettämään talvea tallissa. Tuolla suolanseassa viitti ajella. No se siitä...
Tarkasta imuilmanotto. Jos esilämmitysputki rikki, niin kuluttaa kylmällä hurjasti. Kun omastani korjasin, niin kulutus putosi normaalilukemiin. Sekalaisessa ajossa kulutti viimeksi n. 8l/100 km. (ajoin tankillisen kerralla)
Tarkasta imuilmanotto. Jos esilämmitysputki rikki, niin kuluttaa kylmällä hurjasti. Kun omastani korjasin, niin kulutus putosi normaalilukemiin.
Hemmetti.. ihmettelinkin kun taas vaihteeksi mittailin kulutusta ja meni yli 11l (sekalaista ajoa, n.-10 pakkasta, 1700i) luultavasti kysymys juurikin tuosta.. oli putki irti koko kesän ja törkkäsin sen sinne alkutalvesta silleen "nopeesti" varmaan irronnu toisesta päästä Tartteepa vilkasta.
Mulla ei oo koko imuilma putkee Eli saa koko ajan kylmää ilmaa No nyt vois se syy löytyä mullaki Oli kyl renkaatki melkein tyhjät. Vaikuttaako se niin paljon muka se imuilman lämpö?