juu ei ole ajonesto laitetetta... ja sähkö osissa tosiaan luki bochs ja eno joka näitten uusimpien siperian ihmeiden kanssa on puljannut oli sitä mieltä että tuossa olis jos boschin ruiskutus laitteet. ja juu oikeassa olet rekisteröinti päivämäärä on 27.4.1999 mutta myynty se on 2000 vuoden mallina äipälle.... tuli tuossa alussa ehkä hiukan hoppuiltua tuon vuos mallin kanssa. nyt vasta vilkasin ensikerran rekisteri otetta.Lada-Jussi kirjoitti:Joo kyllä toi siis Suomessa valmistettu Eurosamara on, tyyppiä L koska korin ulkopuolella ei ole muutoksia, sisällä on euron kojetaulu, oviverhoilut, penkit ja airbag-ratti. Näitä L-versioita ei kai suomessa paljoa olekaan.
tyyppikilpi/alustan numero kertoo että W on vuosimalli 1998 valmistettu siis 1.7.1997-30.6.1998, mutta olisiko siis myyty vasta kuluttajalle 2000, täytynee olla rekisteröity jo aiemmin? alustanumero alkaa 9:llä eli tehty suomessa. Kilven alareunassa on versio 21093 20 (20 GM ruisku, O20/P20/S20 olis Bosch ruisku), myös ilmamäärämittarin muodosta näkee että on GM eikä Bosch. Laitteistossa voi kylllä olla jotain Bosch osiakin, itellä on 1700i:n ruiskussa mm. Boschin releet.
eihän tossakaan varmaan ole ajonestolaitetta?
vielä samaran ajotieto koneesta ja asennukseta
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...