Lähetetty: 16.3.2006 17:26
Rasvaa vaan joka väliin! Ei liukas huono ole! 

2 mahdollista oiretta: Kohokammion uimurit on rikki (vaidettava) tai mitä todennäköisemmin kohokammion neulaventtiili on lakkautunut/kululunut loppuun. Multa saa uusia. Samalla uusi tiiviste kaasarin kanteen.assmix kirjoitti:Elikkäs ihan normilämpimällä koneella tyhjäkäynti temppuilee ja välillä auto sammuu.. Tyhjäkäynti on säädetty normaaliksi. Auton ollessa tyhjäkäynnillä se käy hyvin mutta aina n. 10 sekunnin sykleissä se tiputtaa kierroksia niin että välillä auto sammuu.. Outo vika..
Sama ilmenee ajossa siten että ajettaessa pienemmillä kierroksilla (esim. 60 km/h nelosvaihteella) auto nykii omituisesti ja jokseenkin tasaisin väliajoin..
Ja kiihdyttäessä myöskin pitää kaasutella vähän enemmän ettei hyydy tai nyi...
Nykimistä ei tapahdu kovemmilla kierroksilla!
Tahtoo tasasta kyytiä
Kiitos!
RTJN65 kirjoitti: 2 mahdollista oiretta: Kohokammion uimurit on rikki (vaidettava) tai mitä todennäköisemmin kohokammion neulaventtiili on lakkautunut/kululunut loppuun. Multa saa uusia. Samalla uusi tiiviste kaasarin kanteen.
Tämähän mene näin, että se isoin joka on siinä paksussa valkeassa tötsässä, on ryypyn säätö. Säätää sitä, kuinka pitkäksi aikaa ryyppy jää päälle. Ei kannattane koskea, jos ei nimenomaan tuo aika ole kovin hukassa...apriliaman kirjoitti:Siinä on niitä kaksi, toinen on seos ja toinen tyhjäkäynti?? Seos on se pienempi,ohkasempi muovinen jutska vai??
Minkälainen homma se on vaihtaa??? Ja misä päin kaasaria liikutaan??RTJN65 kirjoitti:2 mahdollista oiretta: Kohokammion uimurit on rikki (vaidettava) tai mitä todennäköisemmin kohokammion neulaventtiili on lakkautunut/kululunut loppuun. Multa saa uusia. Samalla uusi tiiviste kaasarin kanteen.assmix kirjoitti:Elikkäs ihan normilämpimällä koneella tyhjäkäynti temppuilee ja välillä auto sammuu.. Tyhjäkäynti on säädetty normaaliksi. Auton ollessa tyhjäkäynnillä se käy hyvin mutta aina n. 10 sekunnin sykleissä se tiputtaa kierroksia niin että välillä auto sammuu.. Outo vika..
Sama ilmenee ajossa siten että ajettaessa pienemmillä kierroksilla (esim. 60 km/h nelosvaihteella) auto nykii omituisesti ja jokseenkin tasaisin väliajoin..
Ja kiihdyttäessä myöskin pitää kaasutella vähän enemmän ettei hyydy tai nyi...
Nykimistä ei tapahdu kovemmilla kierroksilla!
Tahtoo tasasta kyytiä
Kiitos!