Tuohon löytäisin kaksi syytä:ilkkahy kirjoitti: Harvoin kuulee ladoista joilla olisi ajettu yli 500tkm, mutta mersuilla sitä tehdään järjestäen.
1 Mersu=kallis, tehdään huollot ammattitaidolla ja ajallaan. Lada=halpa, ei tarvi huoltaa.
2 Mersusta jos hajoaa kannentiiviste, niin viedään _huoltoon_ ja vaihdetaan uusi. Ladasta jos hajoaa sama osa, niin paaliin kun olisi niin kallis _remontti_.
Ei selitä koko eroa, mutta kaventaa sitä
Tuo on tottumis kysymys. Taas eroja löytyy, mutta eivät ole niin suuria kuin hinta eroa antaisi olettaa.ilkkahy kirjoitti:Ladan ajettavuus on niin umpiperseestä joka suhteessa että mersuun sitä on turha alentua edes vertaamaan.
Nii-in, vaikka olisi kuinka hyvä ja kallis mittareilla mitattuna, niin ei se silti joka asiassa paras ole. Auto käyttötarkoituksen mukaan.ilkkahy kirjoitti: Sitten kun tuommoinen citymaasturi jää painavampana autona johonkin ojaan niin siitäkös riemu repeää.
Tuohan nyt on ihan täyttä puppua. _Oikein huollettuna_ lada on idiootti varma perille viejä. Kiusallisia pikkuvikoja saattaa tulla, mutta kyllä se kotia tuo.ilkkahy kirjoitti: Sanoisin että mersu tekee juuri sen mitä autolta odotetaan, sillä pääsee paikasta A paikkaan B, ilman että laukeaa tielle, toisin kuin larssoni.
Tästä Ladan puolustamisesta huolimatta, mun käyttötarkoituksiin tuollainen maastomersu olisi parempi kuin niva.
,_,/ukka