Lähetetty: 13.7.2006 22:57
DELETED
täältä löytyy jos tarvetta... 0407176167^^make^^ kirjoitti:sanokaa viäl et ohjurien kumei ei saa mistään ni sit on kivaa
Mäntä alas, naurua tulpanreiästä sylinteriin ja mäntä ylös. Narua sopivasti, että kone kierähtää mahdollisimman lähelle yläkuolokohtaa. Yhdessä venttiilissä ole kiilat nii lujassa, että piti kampiakselin mutterista pitää kiinni samalla kun sitä jousta paino...köhmä kirjoitti:Mites muuten nuo venttiilivarsien kumien vaihto kannen paikoillaan ollessa; putoaako venttiilit pyttyyn, kun jouset otetaan pois?? Vai tehdäänkö vaihto siten, että sen pytyn mäntä ylhäällä, johon kumit vaihdetaan ja sitten koneen pyöräytys seuraavaan pytyn ykk:aan jne. Ite vaihdoin kumit onnistuneesti joskus kansi irtaallaan purettuna.
Juu, paaliin vaan koko pa*ka jos venavarren kumit vuotaa. On se niin kallis(n.80cent/kpl) remonti, että tuskin kannattaa edes yrittää korjata^^make^^ kirjoitti:no ei sitä nyt mihenkään kauas kuskata lähimpään romikseen joutaa koko romu
Ota projekti, että vaihdat ne kumit. Jos et ole ennen tehnyt, tämän jälkeen ainakin osaat. Ladan korjaamokäsikirja avuksi tai tilaat kerholta korjausrompun. Ei kannata koko autoa hävittää moisen vian takia. Toinen vaihtoehto; hommaat uuden larskin koneen ja vaihdat sen sinne tilalle. Eihän käyntikuntoiset paljoa maksa. Kannattaa mielummin vaan vaihtaa ne kumit.^^make^^ kirjoitti:mut ei saa mistään motonetist tai biilteemast vai???