5 v laatikko
- Lada-Jussi
jes
ootas vaan kun Lada-Jussin poikakalenterit tulee myyntiin, sitten sä et mahda mulle mitäänNonnis kirjoitti:No en mä ala tappeleen, kyllä Jussi on varmaan parempi

Vaan halvemmaksi se mulle tulis silti posti ennakolla ku lähtee jonnekkin sinne helsingin seudulle täältä oulun seudulta. Mutta onhan se näin että eihän se ihan halpa oo se posti maksu...Jaakkima kirjoitti:Voipi olla että postiennakkomaksu saattaa olla tuplaten ellei triplaten mitä CD-maksaa.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
No on tää ny kans, ensin on pahoillaan ja sitten menee kumminkin puihin
No ei vaiskaan
Eihän tälläinen ujo pikkupoika olis uskaltanut kuitenkaan naiselta tollaista suurta palvelusta edes hyväksyä (sori tuli kökköhuumoria
)
Juu tarttee tilata tai hakee sitten tapaamisesta jos pääsen tuleen...

No ei vaiskaan

Juu tarttee tilata tai hakee sitten tapaamisesta jos pääsen tuleen...
124/2101 practical beauty
- Lada-Jussi
jooh
on muuten mullakin molemmissa muodoissa ja tällä hetkellä saatavilla ohuella ja normaali paksuisella kannellaJaakkima kirjoitti:Mun rompulla se on molemissa muodoissa.Nonnis kirjoitti:No Jussin versio taitaa olla jpg:nä, mulla pdf:nä. Jos se vaikuttaa valintaan.

Vai helppoaJaakkima kirjoitti:No siis liittyminenhän on erittäin helppoa tuolta palautteen kautta.
Liittymismaksu, joka maksetaan vain ensimmäisenä vuotena, on 8 € ja vuosimaksu 5€, ellei vuosikokous sitä päätä nostaa.

Tyylillä ei taidolla!
No nii koittakaas si potkia perseelle sitä liittymisestä vastaavaa henkilöä, vai tarviiko si liittyä siä tapaamisessa vasta?dadaa kirjoitti:Vai helppoaJaakkima kirjoitti:No siis liittyminenhän on erittäin helppoa tuolta palautteen kautta.
Liittymismaksu, joka maksetaan vain ensimmäisenä vuotena, on 8 € ja vuosimaksu 5€, ellei vuosikokous sitä päätä nostaa.oon jo noin 3kuukautta odotellu liitymismaksu kirjekuorta tipahtavan postiluukusta mut ei oo näkyny... Suomen volkkariyhdistys toimitti kirjeen n. kuukaudes
joten kyl teillä liittymis hommat kusee
(Ja tuolta palautteen kautta oon jo lähettänny kaks kertaa liittymist tiedot)

Nonnis ookko pitkävihainen, eli onko odotettavissa kostotoimenpiteitä......jos näin ni tarttee hiukan rajoittaa noita piruilemisia

124/2101 practical beauty
Re: 5 v laatikko
Purin eilen kaksi (hajonnutta) 5-vaihteista laatikkoa molemmissa oli sama vika vaihteet ei mene kunnolla päälle tai ei pysy päällä. No löytyihän sieltä aika selvä vika molemmista laatikoista oli kulunut siirtäjät eli ne haarukat mitkä on näkyvissä kun avaa laatikosta "öljypohjan". Itse ajattelin kokeilumielessä hitsata siirtäjään lisää rautaa ja työstää muotoon tuntui ainakin hyvin ottavan hitsilanka kiinni. Näin ollen voisin lähes varmuudella sanoa että 9/10 viasta 5-vaihteisissa laatikoissa johtuu just noista siirtäjistäarpati kirjoitti:Nyt olis 3 kpl tollasia nurkissa ja kaikki hiukan vikaantuneita...
Eli jos joku tutustunut noitten sielunelämään saa ihan vapaasti neuvoa. Paskimman pistän vissiin ihan palasiksi nähdäkseni mitä se on syönyt, tarttee vissiin valokuvata tai jotain siinä vaiheessa kun purkaa.
Jos jollakulla olis oikein korjaamokäsikirja niin olisin iloinen jos sais kopion tai kuvat skannattuna (laatikkoa koskien). Kopioista tietysti korvaus jos sen vaivan viitsii nähdä....Korjaamokäsikirjaakin saa tarjota, haynesit saan kirjastostakin.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee