5 v laatikko

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No en mä ala tappeleen, kyllä Jussi on varmaan parempi Kuva
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Lada-Jussi

jes

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Nonnis kirjoitti:No en mä ala tappeleen, kyllä Jussi on varmaan parempi Kuva
ootas vaan kun Lada-Jussin poikakalenterit tulee myyntiin, sitten sä et mahda mulle mitään :wink: :lol: :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Kuva

Kuva
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Jaakkima kirjoitti:Voipi olla että postiennakkomaksu saattaa olla tuplaten ellei triplaten mitä CD-maksaa.
Vaan halvemmaksi se mulle tulis silti posti ennakolla ku lähtee jonnekkin sinne helsingin seudulle täältä oulun seudulta. Mutta onhan se näin että eihän se ihan halpa oo se posti maksu...
Nonnis
Lada kerhon jäsen

No pakkoko se on postiENNAKOLLA pistää?
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

No on tää ny kans, ensin on pahoillaan ja sitten menee kumminkin puihin :evil:

No ei vaiskaan :lol: Eihän tälläinen ujo pikkupoika olis uskaltanut kuitenkaan naiselta tollaista suurta palvelusta edes hyväksyä (sori tuli kökköhuumoria :lol: )

Juu tarttee tilata tai hakee sitten tapaamisesta jos pääsen tuleen...
124/2101 practical beauty
Nonnis
Lada kerhon jäsen

:oops:

No Jussin versio taitaa olla jpg:nä, mulla pdf:nä. Jos se vaikuttaa valintaan ;).
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Nonnis kirjoitti:No Jussin versio taitaa olla jpg:nä, mulla pdf:nä. Jos se vaikuttaa valintaan ;).
Mun rompulla se on molemissa muodoissa.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Lada-Jussi

jooh

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Jaakkima kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:No Jussin versio taitaa olla jpg:nä, mulla pdf:nä. Jos se vaikuttaa valintaan ;).
Mun rompulla se on molemissa muodoissa.
on muuten mullakin molemmissa muodoissa ja tällä hetkellä saatavilla ohuella ja normaali paksuisella kannella
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

No kiertäkää ny veistä haavassa Kuva
dadaa

Viesti Kirjoittaja dadaa »

Jaakkima kirjoitti:No siis liittyminenhän on erittäin helppoa tuolta palautteen kautta.

Liittymismaksu, joka maksetaan vain ensimmäisenä vuotena, on 8 € ja vuosimaksu 5€, ellei vuosikokous sitä päätä nostaa.
Vai helppoa :lol: oon jo noin 3kuukautta odotellu liitymismaksu kirjekuorta tipahtavan postiluukusta mut ei oo näkyny... Suomen volkkariyhdistys toimitti kirjeen n. kuukaudes :wink: joten kyl teillä liittymis hommat kusee :wink: (Ja tuolta palautteen kautta oon jo lähettänny kaks kertaa liittymist tiedot)
Tyylillä ei taidolla!
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

dadaa kirjoitti:
Jaakkima kirjoitti:No siis liittyminenhän on erittäin helppoa tuolta palautteen kautta.

Liittymismaksu, joka maksetaan vain ensimmäisenä vuotena, on 8 € ja vuosimaksu 5€, ellei vuosikokous sitä päätä nostaa.
Vai helppoa :lol: oon jo noin 3kuukautta odotellu liitymismaksu kirjekuorta tipahtavan postiluukusta mut ei oo näkyny... Suomen volkkariyhdistys toimitti kirjeen n. kuukaudes :wink: joten kyl teillä liittymis hommat kusee :wink: (Ja tuolta palautteen kautta oon jo lähettänny kaks kertaa liittymist tiedot)
No nii koittakaas si potkia perseelle sitä liittymisestä vastaavaa henkilöä, vai tarviiko si liittyä siä tapaamisessa vasta? :lol:

Nonnis ookko pitkävihainen, eli onko odotettavissa kostotoimenpiteitä......jos näin ni tarttee hiukan rajoittaa noita piruilemisia :roll:
124/2101 practical beauty
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Ne jäsenmaksu paperit tulee aina uusimman LadaPravdan mukana eli seuraava ja tämän vuoden ensimmäinen tulee joskus ensikuussa(?).
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Lada_VFTS
Viesti:

Re: 5 v laatikko

Viesti Kirjoittaja Lada_VFTS »

arpati kirjoitti:Nyt olis 3 kpl tollasia nurkissa ja kaikki hiukan vikaantuneita...

Eli jos joku tutustunut noitten sielunelämään saa ihan vapaasti neuvoa. Paskimman pistän vissiin ihan palasiksi nähdäkseni mitä se on syönyt, tarttee vissiin valokuvata tai jotain siinä vaiheessa kun purkaa.

Jos jollakulla olis oikein korjaamokäsikirja niin olisin iloinen jos sais kopion tai kuvat skannattuna (laatikkoa koskien). Kopioista tietysti korvaus jos sen vaivan viitsii nähdä....Korjaamokäsikirjaakin saa tarjota, haynesit saan kirjastostakin.
Purin eilen kaksi (hajonnutta) 5-vaihteista laatikkoa molemmissa oli sama vika vaihteet ei mene kunnolla päälle tai ei pysy päällä. No löytyihän sieltä aika selvä vika molemmista laatikoista oli kulunut siirtäjät eli ne haarukat mitkä on näkyvissä kun avaa laatikosta "öljypohjan". Itse ajattelin kokeilumielessä hitsata siirtäjään lisää rautaa ja työstää muotoon tuntui ainakin hyvin ottavan hitsilanka kiinni. Näin ollen voisin lähes varmuudella sanoa että 9/10 viasta 5-vaihteisissa laatikoissa johtuu just noista siirtäjistä
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
evo2

Viesti Kirjoittaja evo2 »

mun jo edesmennyt 5-vaihteinen ainakin alko pitää tosi pahaa rohinaa. muistaakseni 4 :sella oli vähän hiljaisempi. sit ku avasin sen niin 5.:sen rattaan hampaat oli vaurioitunut. epäilin liian pienillä kierroksilla ajelua.
Vastaa Viestiin