Sivu 2/2

Lähetetty: 18.8.2006 20:23
Kirjoittaja jta
Tuota nuppineula temppua en oo tiennykkään. Aina yrittäny liian vaikeesti rullamitalla pelkästään mittailla. Aina sitä uusi konsteja oppii kun tätä foorumia seurailee.

Lähetetty: 18.8.2006 22:17
Kirjoittaja kapa
Toi nuppineulajuttu on tosiaan noita "vanhan hyvän ajan" keinoja. Ja hyvä sellainen.

Lähetetty: 20.8.2006 17:28
Kirjoittaja Jokari
Tuo nuppineulajuttu on tosiaan toimivan kuuloinen juttu. Yritin mittailla jokuaika takaperin tuon 1500S:n aurauksia rullamitalla ja liidulla merkkaamalla, tulokseksi sai kyllä kaikkea harituksen ja aurauksen väliltä. No haritusta oli sen 13mm joten ei ihme että vähän haeskeli sinne tänne... :lol:

Lähetetty: 20.8.2006 19:19
Kirjoittaja nivailija
Jokari kirjoitti:rullamitalla ja liidulla merkkaamalla
Mittasin äsken noin. Tallissa mittasin, en saanut rengasta ihan koko kierrosta käännettyä, mutta noin 1/2 kierroksella oli eroa 2mm. Pitänee uusia testi asfaltilla, mutta olen niin laiska ottamaan autoa ulos.

Lähetetty: 20.8.2006 19:56
Kirjoittaja Jokari
nivailija kirjoitti:
Jokari kirjoitti:rullamitalla ja liidulla merkkaamalla
Mittasin äsken noin. Tallissa mittasin, en saanut rengasta ihan koko kierrosta käännettyä, mutta noin 1/2 kierroksella oli eroa 2mm. Pitänee uusia testi asfaltilla, mutta olen niin laiska ottamaan autoa ulos.
Joo toi oli kyllä raivostuttavaa puuhaa ja kun ei tiennyt mihin luottaa niin vein suoraan ammattilaiselle. Samalla vaivalla säätyivät auraukset kohdilleen kun vaihtui toisen etupyörän laakerit (sarjassamme hommia jotka jättää mieluusti ammattilaiselle). Sen verran tosin heidän hommaansa helpotin että herkistelin ne säätöholkit... :wink: