Talvi tulossa
talvi tulossa
Ensi viikon loppuna aattelin laittaa talvi kumit,aamuisin voi olla liposta vaikka Oulussa ollaanki. 

Noi kitkatkan on sellaiset "välikelin renkaat" - ei kai niistä oikein tiedäkään koska ne on tarpeelliset.
Mutta "Kyntökitkat"- siinä on vasta KITKAT. Siis ne mitä käytettiin ennen wanhaan traktoreissa pehmeillä pelloilla. 

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Joo no täällä Turussa on koko ajan välikeli.
Ja mulla on aina ollu nastat, niin tää on vähän tämmönen experimentti. Ladaanhan mä ottaisin tietty aina nastat, mut tän mun Fordin kanssa päätin kokeilla kitkoja.
Jos nää kitkat osoittautuu täydellisen paskoiks niin pitää sit kai vaihtaa nastoihin tulevaisuudessa. Mitään muuta hyödyllisiä suhteita mulla ei sitten olekkaan kuin rengasalaan ja nekin suhteet on sukuun naituja :p
Ja mulla on aina ollu nastat, niin tää on vähän tämmönen experimentti. Ladaanhan mä ottaisin tietty aina nastat, mut tän mun Fordin kanssa päätin kokeilla kitkoja.
Jos nää kitkat osoittautuu täydellisen paskoiks niin pitää sit kai vaihtaa nastoihin tulevaisuudessa. Mitään muuta hyödyllisiä suhteita mulla ei sitten olekkaan kuin rengasalaan ja nekin suhteet on sukuun naituja :p
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Tänään tuli vaihdettua piikkipyörät alle molempiin autoihin,Hakkiksen 4:set
On sen verran lyhyet työmatkat että on sama vaikka viikon pari oliskin etuajassa.Ja kyllähän nuo loppuviikoksi lupailevat lunta ja pakkasta.
Enempi v..tuttais ruveta joku aamu viideltä vaihtamaan renkaita että pääsee töihin.
On sen verran lyhyet työmatkat että on sama vaikka viikon pari oliskin etuajassa.Ja kyllähän nuo loppuviikoksi lupailevat lunta ja pakkasta.
Enempi v..tuttais ruveta joku aamu viideltä vaihtamaan renkaita että pääsee töihin.
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
- Pakkasukko
- Viesti:
Re:
Kovin erilainen on sääntila. Täällä etelässä vasta kun on pakko (1.12) jos vanhat merkit pitää paikkansa..
Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990