
1700 nykii lämpimänä
Mitäs mieltä olette, voiko ruiskun puolasta kypsähtää vain toinen sylinteri??
Siis kun ne puolat on 4+1 ja 2+3, niin esim. vain 4nen lopettaa toiminnan, omassa nimittäin näin tais eilen käydä.
Oli muuten melkosta nykimistä havaittavissa ja vedot hävis samalla, liikkeellelähtö oli tosi vaikeeta, jakso kulkeakin vaan 2sella ja pienikin kaasun lisäys tai mäki aiheutti ampumista imusarjaan päin.
Kaasu pohjassa kuitenki veti jotenkin, mutta tuskinpa se 4. mukana oli.
Kokeilin vaihtaa 1sen ja 4sen johot ristiin puolan päästä ja kas; 1. kuoli ja 4. alko taas pelaamaan!
Hukkakipinä hoiti homman..
Tosta kytkentäkaaviosta vaan jäi sellanen kuva, et ne on ihan samassa linjassa molemmat pytyt, vai olenko ihan väärässä?
Onko kellään kokemusta puolapaketin avaamisesta ja onko mahollista korjata, vai viritänkö vanhan pusikkoon ja hankin uuden?
Siis kun ne puolat on 4+1 ja 2+3, niin esim. vain 4nen lopettaa toiminnan, omassa nimittäin näin tais eilen käydä.

Oli muuten melkosta nykimistä havaittavissa ja vedot hävis samalla, liikkeellelähtö oli tosi vaikeeta, jakso kulkeakin vaan 2sella ja pienikin kaasun lisäys tai mäki aiheutti ampumista imusarjaan päin.
Kaasu pohjassa kuitenki veti jotenkin, mutta tuskinpa se 4. mukana oli.
Kokeilin vaihtaa 1sen ja 4sen johot ristiin puolan päästä ja kas; 1. kuoli ja 4. alko taas pelaamaan!

Tosta kytkentäkaaviosta vaan jäi sellanen kuva, et ne on ihan samassa linjassa molemmat pytyt, vai olenko ihan väärässä?
Onko kellään kokemusta puolapaketin avaamisesta ja onko mahollista korjata, vai viritänkö vanhan pusikkoon ja hankin uuden?
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Jos otat sen puolaboxin kouraan sieltä autosta, niin huomaat että siitä lähtee kumpikin tuplapuola erikseen irti, eli ei tartte lingota koko pakettia sinne pusikkoon. Voit vaihtaa pelkästään sen 1/4 puolan jos saat jostain sellaisen.Mara kirjoitti:Onko kellään kokemusta puolapaketin avaamisesta ja onko mahollista korjata, vai viritänkö vanhan pusikkoon ja hankin uuden?
Joo, irrotettaviahan ne on ja köyhistähän ne vaan tuntuu kalliilta..
Täytyy varmaan yrittää metsästää uus/käytetty osa jostaan.
Sellanen ilmiö siinä ilmeni, kun vaihoin tulpat, putsasin johot ja liittimet, että samana iltana ei muuttunu mikään, mutta seuraavana päivänä kävi tyhjäkäyntiä neljällä
ja välillä ajossakin tuntu siltä, mutta heti kun polkas kaasua vaikka vapaallakin, ni putos 4. pois pelistä.
Puristukset OK.
Ei kai jaksa kuormalla lyödä kipinää.
No, kait sitä sitte pitää ulkoiluttaa tota Suikkaakin välillä, ohan se sentään neliveto.

Täytyy varmaan yrittää metsästää uus/käytetty osa jostaan.
Sellanen ilmiö siinä ilmeni, kun vaihoin tulpat, putsasin johot ja liittimet, että samana iltana ei muuttunu mikään, mutta seuraavana päivänä kävi tyhjäkäyntiä neljällä


Puristukset OK.
Ei kai jaksa kuormalla lyödä kipinää.

No, kait sitä sitte pitää ulkoiluttaa tota Suikkaakin välillä, ohan se sentään neliveto.

2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Sattui ja tapahtui 2 vuotta seisseelle 1,7i koneelle:
Ostin, korjattiin ja katsastettiin. Mutta: Tulppien vaihdon yhteydessä huomattiin myös että 2 ja 4 sylinterien johdot olivat ruostuneet pahasti. Kuitenkin pitää pärjätä pari päivää noilla johdoilla ennen kuin tulee uudet piuhat. Suht kivasti käy, varsinkin kuin kiristi jakopään ketjun.
Mikä muuten on se anturi joka on vakiona ilmanputsarin kotelossa siinä "ruiskun" vieressä?
Ostin, korjattiin ja katsastettiin. Mutta: Tulppien vaihdon yhteydessä huomattiin myös että 2 ja 4 sylinterien johdot olivat ruostuneet pahasti. Kuitenkin pitää pärjätä pari päivää noilla johdoilla ennen kuin tulee uudet piuhat. Suht kivasti käy, varsinkin kuin kiristi jakopään ketjun.
Mikä muuten on se anturi joka on vakiona ilmanputsarin kotelossa siinä "ruiskun" vieressä?
.
No vaikuttaahan se; bensaa meni rauhallisessa matka-ajossakin yli 10l/100 km sekä tyhjäkäynti aaltoili hieman (50-100 kierrosta). Lisäksi lada liikku selkeästi nihkeämmin kun ruiskun ohjausboksi ajelee varaohjelmalla...kulku herkisty selvästi uuden anturin myötä.noose01 kirjoitti:Vaikuttaako se ajoon miten? Tuossa LadaCalan mattamustassa pirulaisessa kun ei taida moista olla kun on "vapaavirtaussuodatin"
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Deltasta saa, hinta 80,50€...tässä on kyseessä sellainen osa joka maksaa venäjälläkin n. 50€ joten jos sen joku sulle tuo niin hinta on lähes sama.
Tietysti jostain purkuautosta voi löytyä, tosin ne on vähän harvassa.
Ihme että CE-valo ei pala...mulla loimotti koko ajan silloin kun anturi oli paskana.
Tietysti jostain purkuautosta voi löytyä, tosin ne on vähän harvassa.
Ihme että CE-valo ei pala...mulla loimotti koko ajan silloin kun anturi oli paskana.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™