Sivu 2/3
Lähetetty: 2.11.2006 15:12
Kirjoittaja LadaCala
Valo toimii kyllä

Lähetetty: 3.11.2006 22:44
Kirjoittaja Mara
Mitäs mieltä olette, voiko ruiskun puolasta kypsähtää vain toinen sylinteri??
Siis kun ne puolat on 4+1 ja 2+3, niin esim. vain 4nen lopettaa toiminnan, omassa nimittäin näin tais eilen käydä.
Oli muuten melkosta nykimistä havaittavissa ja vedot hävis samalla, liikkeellelähtö oli tosi vaikeeta, jakso kulkeakin vaan 2sella ja pienikin kaasun lisäys tai mäki aiheutti ampumista imusarjaan päin.
Kaasu pohjassa kuitenki veti jotenkin, mutta tuskinpa se 4. mukana oli.
Kokeilin vaihtaa 1sen ja 4sen johot ristiin puolan päästä ja kas; 1. kuoli ja 4. alko taas pelaamaan!

Hukkakipinä hoiti homman..
Tosta kytkentäkaaviosta vaan jäi sellanen kuva, et ne on ihan samassa linjassa molemmat pytyt, vai olenko ihan väärässä?
Onko kellään kokemusta puolapaketin avaamisesta ja onko mahollista korjata, vai viritänkö vanhan pusikkoon ja hankin uuden?
Lähetetty: 4.11.2006 7:25
Kirjoittaja Jusu
Mara kirjoitti:Onko kellään kokemusta puolapaketin avaamisesta ja onko mahollista korjata, vai viritänkö vanhan pusikkoon ja hankin uuden?
Jos otat sen puolaboxin kouraan sieltä autosta, niin huomaat että siitä lähtee kumpikin tuplapuola erikseen irti, eli ei tartte lingota koko pakettia sinne pusikkoon. Voit vaihtaa pelkästään sen 1/4 puolan jos saat jostain sellaisen.
Lähetetty: 4.11.2006 8:42
Kirjoittaja 'aatee'
voi olla kallis

Lähetetty: 5.11.2006 2:37
Kirjoittaja Mara
Joo, irrotettaviahan ne on ja köyhistähän ne vaan tuntuu kalliilta..
Täytyy varmaan yrittää metsästää uus/käytetty osa jostaan.
Sellanen ilmiö siinä ilmeni, kun vaihoin tulpat, putsasin johot ja liittimet, että samana iltana ei muuttunu mikään, mutta seuraavana päivänä kävi tyhjäkäyntiä neljällä

ja välillä ajossakin tuntu siltä, mutta heti kun polkas kaasua vaikka vapaallakin, ni putos 4. pois pelistä.
Puristukset OK.
Ei kai jaksa kuormalla lyödä kipinää.
No, kait sitä sitte pitää ulkoiluttaa tota Suikkaakin välillä, ohan se sentään neliveto.

Lähetetty: 5.11.2006 2:52
Kirjoittaja noose01
Sattui ja tapahtui 2 vuotta seisseelle 1,7i koneelle:
Ostin, korjattiin ja katsastettiin. Mutta: Tulppien vaihdon yhteydessä huomattiin myös että 2 ja 4 sylinterien johdot olivat ruostuneet pahasti. Kuitenkin pitää pärjätä pari päivää noilla johdoilla ennen kuin tulee uudet piuhat. Suht kivasti käy, varsinkin kuin kiristi jakopään ketjun.
Mikä muuten on se anturi joka on vakiona ilmanputsarin kotelossa siinä "ruiskun" vieressä?
Lähetetty: 5.11.2006 2:55
Kirjoittaja Jokari
^^ Imuilman lämpötilatunnistin. Jouduin hommaamaan uuden, koska vanha oli sökö...halpaa hupia!

Lähetetty: 5.11.2006 2:59
Kirjoittaja noose01
Vaikuttaako se ajoon miten? Tuossa LadaCalan mattamustassa pirulaisessa kun ei taida moista olla kun on "vapaavirtaussuodatin"

Lähetetty: 5.11.2006 3:05
Kirjoittaja Jokari
noose01 kirjoitti:Vaikuttaako se ajoon miten? Tuossa LadaCalan mattamustassa pirulaisessa kun ei taida moista olla kun on "vapaavirtaussuodatin"

No vaikuttaahan se; bensaa meni rauhallisessa matka-ajossakin yli 10l/100 km sekä tyhjäkäynti aaltoili hieman (50-100 kierrosta). Lisäksi lada liikku selkeästi nihkeämmin kun ruiskun ohjausboksi ajelee varaohjelmalla...kulku herkisty selvästi uuden anturin myötä.
Lähetetty: 5.11.2006 3:58
Kirjoittaja Jaakkima
Niin ja "chekkaa motti"-valon pitäisi palaa jos on ilman anturia. Siis jos siellä edes on polttimoa/piuhat paikoilllaan.
Mutta tämänkin voi tarkistaa kurkkaamalla ruiskun vikakoodit
*klik* ja
*klik*
Itsekin jouduin kyseisen anturin vaihtamaan kesällä.
Lähetetty: 6.11.2006 11:24
Kirjoittaja LadaCala
Juu eli autossa ei tosiaan ole sitä anturia siinä ilmanputsarin vieressä. Ja check engine valo toimii kyllä, muttei pala ajossa. Eli tuo vika saattaa siis johtua siitä... Mitä sellainen maksaa ja mistä sen saa?
Lähetetty: 6.11.2006 11:36
Kirjoittaja Jokari
Deltasta saa, hinta 80,50€...tässä on kyseessä sellainen osa joka maksaa venäjälläkin n. 50€ joten jos sen joku sulle tuo niin hinta on lähes sama.
Tietysti jostain purkuautosta voi löytyä, tosin ne on vähän harvassa.
Ihme että CE-valo ei pala...mulla loimotti koko ajan silloin kun anturi oli paskana.
Lähetetty: 6.11.2006 14:39
Kirjoittaja noose01
Tuossa kuva vielä ko häkkyrästä
Lähetetty: 6.11.2006 21:46
Kirjoittaja Jaakkima
Kyllähän sen pää tuossa näkyy, kurkun oikealla puolella näkyy anturin pää.
Lähetetty: 7.11.2006 7:36
Kirjoittaja kissimissi
paloiko sulla ch-valo kun kone oli kylmä?