1700i -96
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Kuvat huijaa, apparin puolella on keulassa lommo, kuskin puolella molemmissa ovissa ilkeen näköset ruosteet, pitää kesällä laittaa kuntoon.. Talvitassuissa on suht kauheet vanteetkin'aatee' kirjoitti:on muute hienos kunnossa toi sun 1700i

Tuossa kuvassa tuo lommokin näkyy:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... Punkku.jpg
Njet problem, normal katastroof 

Kyllä siinä vaiheessa tuli jo mielee et pitäskö lähtee rämälleJokari kirjoitti:No halpahan se rele oli *köh köh*
Siinä on katteet kohdillaan
Ja talvivantsuthan oli ne 20" kromatut

Isukki pääs tänään verestämään Lada muistoja tapaninpäivän kunniaks kun sukulaisissa kierreltiin, ite ajon isän isän luo, ja isukki ajoi sieltä äidin äidin luo, myös äiti ja pikkusisko olivat kyydissä.
Isukki on ajellut kolmella ladalla noin kymmenisen vuotta josta minäkin olen tartuntani saanut
. Isukilla on ollut 1200 -73, 1500 Combi -79 ja 1200S -88. Lada vaihtui sittemmin peugeotiin 90-luvun alussa, ja muutaman renaultin kautta mersuun.
Oli isukilla vähän tuntuma hakusessa
Ei se ihan niin käyttäydy kuin mese, pikkusiskoa pelotti kun isukki oli ratissa ja äitikin innostu kehumaan että sun kyydissä oli paljon tasasempaa
Tuli sitä itsekin sorruttua mersun rattiin, ihan tylsä vehje, ei semmosen kanssa tarvi tehdä mitään kun se menee melkeen itsestään, ladaa ajaessa on sentään toimintaa ja tunnelmaa
Isukki on ajellut kolmella ladalla noin kymmenisen vuotta josta minäkin olen tartuntani saanut

Oli isukilla vähän tuntuma hakusessa

Tuli sitä itsekin sorruttua mersun rattiin, ihan tylsä vehje, ei semmosen kanssa tarvi tehdä mitään kun se menee melkeen itsestään, ladaa ajaessa on sentään toimintaa ja tunnelmaa

Heh 
Tuohon viimiseen, Ladalla ajaessa ei tosiaan ole koskaan tylsää
Joka ikinen kerta kun olen "nykyaikaisilla" autoilla ajanut, niin hinku ladan rattiin on ollut entistäkin kovempi. Hulluksi varmaan luulevat, enkä sitä käy kiistämään...

Tuohon viimiseen, Ladalla ajaessa ei tosiaan ole koskaan tylsää

Joka ikinen kerta kun olen "nykyaikaisilla" autoilla ajanut, niin hinku ladan rattiin on ollut entistäkin kovempi. Hulluksi varmaan luulevat, enkä sitä käy kiistämään...

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™