P.I.M.P. kirjoitti:Itellä ei ole vielä tuo punainen valo kertaakan syttynyt palaan jatkuvalla syötöllä ja silti jätti kerran tien päälle, joten ei kannata tosiaankaan aina luottaa siihen opiskelija valoon.
Mikä se sellanen "opiskelija" valo on?
Opiskelijathan ovat aina tunnetusti köyhiä, joten heidän autossaan tuo valo palaa aina, koska heillä ei ole varaa bensaan. En minä sitä nimitystä osaa muuten selittää
Samarassani alkaa valo vilkkumaan jo kun tankista on kulunut 10 litraa. Kurveissa se iskee silmää sitten pitkän aikaa. Lopulta se valo palaa koko ajan kun litkua on jäljellä vajaa 10 litraa. Kanisteri (tankattu) takaluukussa pelastaa tien päälle jäädessä.
Vaavi kirjoitti:Samarassani alkaa valo vilkkumaan jo kun tankista on kulunut 10 litraa. Kurveissa se iskee silmää sitten pitkän aikaa. Lopulta se valo palaa koko ajan kun litkua on jäljellä vajaa 10 litraa. Kanisteri (tankattu) takaluukussa pelastaa tien päälle jäädessä.
Kannattaisko hieman hillitä tuota kanttailua mutkissa jos noin pahasti pääsee tankissa bensat heiluun.
Tankkiin menee usein reilusti enemmän pensaa kun tankkaa niin, että se pistooli on ihan siinä täyttöaukon huulilla..
Eihän opiskelijoilla se valo aina pala. Tosi opiskelija tankkaa tankin täyteen silloin kun halvalla saa ja yrittää pihistellä sitten sillä niin kauan kuin mahdollista. Jos on pakko ajaa, niin on pakko tankatakkin.
Mun samaralla ajo ainaki 20km ku pensa loppu si ku piti just päästä tankille eli se loppu siihe bensa-aseman pihaan. pääsin just tankille ku kaveri huusi että autossa oli tankki toisella puolella kyllä sitte hitsit
Omassa 1200L ladassa kun valo (oli ny punane/keltane) mikä hyvänsä alkaa palamaan ja kun viisari on nollan kohalla ja menee tankille niin tankkii menee se 30 litraa KALLISTA ysikasia... Eikös ladassa oo joku appaleijaa 40 litran tankki nii kyllä toi mun mittari sit vissii vähä valehtelee..