Jeps. Meitsi vaan ei onnistu sihtaaamaan tankin reikään vaan on kustava suoraan kaasariin. Tämä myös vähentää axtekin pakokaasupäästöjä, eli kannatta tehä ennen katsastusta vaikkapa konttorin pihassa.Vanja-eno kirjoitti:Meikä kun ollut dokaamassa, niin kun on kussut Ladan tankkiin ekat ns. dagen efter kuset, niin se on korvannut jääneston ja Ladakin ottaa silloin vaivatta 200 km/h huiput ilman turbojaTankin reikäkin on kivalla korkeudella
ÄLÄ RUOKI TROLLIA!
Reippaina käymme rekkain alle 

- Mosse-Aksu
Kyllä kannattaaNonnis kirjoitti:Jeps. Meitsi vaan ei onnistu sihtaaamaan tankin reikään vaan on kustava suoraan kaasariin. Tämä myös vähentää axtekin pakokaasupäästöjä, eli kannatta tehä ennen katsastusta vaikkapa konttorin pihassa.

Muuten tapettiliisteri bensan joukossa vähentää kulutusta, ja seoksesta saa hyvää kotitarvenapalmia ladavihollisien varalle.

Koodi: Valitse kaikki
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Hmm, mä luulen et varmaan sessiomuuttujat muuttu jotenkin kirjoittusuojatuksi tai php-moduulilta loppui resurssit. Voi tietty olla että serverillä on joku muistivuoto...Mosse-Aksu kirjoitti:Sinäkö Misha sait toissayönä keskustelupalstan jumiintumaan. Näytit olevan ohellani ainoa käyttäjä silloin ja minä en ainakaan sitä tehnyt.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
- Mosse-Aksu
Juu, aivan päivän selvää. Niinhän mä meinasinkin ajatella.Misha kirjoitti:Hmm, mä luulen et varmaan sessiomuuttujat muuttu jotenkin kirjoittusuojatuksi tai php-moduulilta loppui resurssit. Voi tietty olla että serverillä on joku muistivuoto...
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone