ÄLÄ RUOKI TROLLIA!

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Vanja-eno kirjoitti:Meikä kun ollut dokaamassa, niin kun on kussut Ladan tankkiin ekat ns. dagen efter kuset, niin se on korvannut jääneston ja Ladakin ottaa silloin vaivatta 200 km/h huiput ilman turboja :!: Tankin reikäkin on kivalla korkeudella :D
Jeps. Meitsi vaan ei onnistu sihtaaamaan tankin reikään vaan on kustava suoraan kaasariin. Tämä myös vähentää axtekin pakokaasupäästöjä, eli kannatta tehä ennen katsastusta vaikkapa konttorin pihassa.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Nonnis kirjoitti:Jeps. Meitsi vaan ei onnistu sihtaaamaan tankin reikään vaan on kustava suoraan kaasariin. Tämä myös vähentää axtekin pakokaasupäästöjä, eli kannatta tehä ennen katsastusta vaikkapa konttorin pihassa.
Kyllä kannattaa :D
Muuten tapettiliisteri bensan joukossa vähentää kulutusta, ja seoksesta saa hyvää kotitarvenapalmia ladavihollisien varalle. :idea:
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Mosse-Aksu kirjoitti:Sinäkö Misha sait toissayönä keskustelupalstan jumiintumaan. Näytit olevan ohellani ainoa käyttäjä silloin ja minä en ainakaan sitä tehnyt. :twisted:
Hmm, mä luulen et varmaan sessiomuuttujat muuttu jotenkin kirjoittusuojatuksi tai php-moduulilta loppui resurssit. Voi tietty olla että serverillä on joku muistivuoto...
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Misha kirjoitti:Hmm, mä luulen et varmaan sessiomuuttujat muuttu jotenkin kirjoittusuojatuksi tai php-moduulilta loppui resurssit. Voi tietty olla että serverillä on joku muistivuoto...
Juu, aivan päivän selvää. Niinhän mä meinasinkin ajatella.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Vastaa Viestiin