Sivu 2/2

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 25.3.2008 16:32
Kirjoittaja slappala
jeps, suuttimet ykkönen 170/107 ja kakkonen 170/162

tyhjis 50:nen

Tilaukseen lähössä ykkösen pääsuutin kohta puoliin kuhan saa suunniteltua tohon soppelia kokoa. Oiskohan jotain 125-130 luokkaa jota vois koklata.

PS: niin ja pieni kulutus ei haittaa yhtään :)

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 30.4.2008 19:27
Kirjoittaja slappala
ja meni läpi leimasta sekä päästöistä nyt heittämällä!!!
suutinkooksi jäi 120/122 eli pääsuuttimeksi ykköskurkkuun!

PS: auto myynnissä 670e tuolla myyntiosiossa jos joku kaipailee hyvää latuskaa. Myydää käyttöauton tieltä poies..ei tarvetta 3:lle autolle ja yksi harrastepelikin jo löytyy..

Vai ettei mene kun vähän tuota pääsuutinta koklailee niin aika heittohomma leimata (UUDELLA) mekaanisella kaasarilla!

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 30.4.2008 22:53
Kirjoittaja Lada-Jussi
mitenkähän polttoainehöyryjen talteenottojärjestelmän saa ympättyä tuohon vanhaan kaasuttimeen? ilman sitä ei pitäisi mennä läpi katsastuksesta

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 1.5.2008 0:36
Kirjoittaja Jokari
Lakikirjan mukaan ehkä ei, mutta inssi tuskin ymmärtää tollasten "hienouksien" päälle... :lol:

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 1.5.2008 6:06
Kirjoittaja Nonnis
Mahtaakohan katti mennä vaihtoon joka leimalle?

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 1.5.2008 9:53
Kirjoittaja pressa
kun seokset ovat oikeat ei katti kärsi.

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 1.5.2008 12:33
Kirjoittaja slappala
Jokari kirjoitti:Lakikirjan mukaan ehkä ei, mutta inssi tuskin ymmärtää tollasten "hienouksien" päälle... :lol:
Juu, ei paljon kiinnostanut katsastusmiestä.. 8) .Katsoi vaan ettei oo öljyä palovaaran takia konehuoneessa. Pulteilla tukitut letkutkin ns. ihan sama eli ei mitään oo piiloteltu. Eikä varmasti tule kiinnostamaankaan ketään tuon korin elinaikana tai sitten pitää oikeasti vaihtaa konttoria...

toki tuo kori on niin hyvässä kuosissa ja muutenkin meni ns. heittämällä läpi ettei kellään tohon voi kovin paljoa negatiivista sanottavaa olla.Toinen juttu ehket semmonen "pommi" josta ei ole iloa kellekkään edes ulkonäöllisesti.

Suosittelen kaikille KO. konversiota. 3-6e nuo suuttimet+säätämisen vaiva=yleismittari ja tietää mitä tekee..ja jos laskee niin pikkasen pienemmällä kun orggis menee läpi Ok riippuen kaasarista. Tässä tapauksessa toi pienempi kaasutin niin siksi isompi pääsuutin kuin vakio. Syö muuten todella paljon vähempi bensaa ajossa tuolla vaikkaseokset ok.

Niin ja toi asteekki menee mukaan ostajalle..siitä lisäjuttua tuolla myynti-ilmossa. Eli oli ilmasuutin kiertynyt ihan irti+2 tiivistettä(o-rengas+se kannentiiviste) rikki+tyhjissuutin tukossa(tiivisteliima nölkerö=poistettu)..muuten tod. näk. soiva peli kaikin puolin..ei vain ollut intoa/aikaa leikkiä enää sen kanssa.

PS: virkamiespelko on suomalaisten toinen sukunimi ;) ja toisekseen katalysaattori tarvitsee muutenkin rikkaan/laihan seoksenkoko ajan eli ei mitään ongelmaa-->wikipediasta katalysaattorin toiminta jos ei usko...normi kattipelitkin oskilloi juuri sen takia siinä stokiometrisen molemmin puolin
(Toimiakseen kunnolla tarvitsee välillä happea/palamattomia hiilivetyjä pelkistysreaktioihin) eli kun seokset on ok eikä heitä ns. vitusti niin ei mitään ongelmaa katin suhteen.

PPS: niin ja toisekseen tuo hiilivetyjen keräyspönttö ja sen letkut on muutenkin poistettu jo kaikista vanhoista autoista n. 80% varmuudella eli ei sen takia kannata hirveesti alkaa itkemään ;)

Hauskaa wappua kaikille!

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 13.5.2008 20:00
Kirjoittaja slappala
niin selvennyksenä että ainut modi kaasariin tuli tuo isompi pääsuutin 1 kurkkuun luokkaa 122 kun vakio on toi 107.

Re: daaz kaasari axtecin tilalle?Suutinkoko?

Lähetetty: 14.5.2008 13:58
Kirjoittaja THI-900
Elikkä. Tämä konsti ei varmasti nyt ole se ainut ja oikea.

Mutta tyhjäkäynti löytyy vain ruuveja säätämällä.

Meikällä oli 107:llakin vielä rikkaalla. (lambda 0,91) Voitte arvata mitä 122 teki mun koneessa :D