Mutta kun tunkee neuloja tai muuta johdoista läpi niin ei tee hyvää johoille! Testerillä arvon saa ilman johtojen puhkaisua helposti!
Joskus kun onnistuu tekemään johdon kuoreen reiän sopivan arkaan kohtaan niin se imee siitä suolavettä kapillaari ilmiön avulla pitkään matkaan! olnpa nähnyt sellaisenkin tapauksen että oli pieni reikä hankautunut johtosarjan kuoreen ja yhteen johtoon karvoihin asti. Siitä se oli imenyt vettä pikkuhiljaa koko ohjainlaitteen täyteen vettä! Liitin oli suojattu hyvin päältäpäin mutta kukaan ei älynny tarkistaa että vesi olikin tullu johtosarjaa pitkin konehuoneesta auton kojelaudan alle johtosarjaa pitkin!
..ja testereistä ylleensä löytyy myös se skooppikuva!

Ja käyrät on kivoja mutta vaikeita tavallisen kuolevaisen tulkita, esim aikaskaalaus saattaa näyttää oskilloskoopissa hyvälle lambda arvon vaihtelun välistä mutta jos ei muista tarkistaa että kuinka hitaasti se oikeasti vaihteleekaan, pelkkä kuvaajan muoto ei kerro kaikkea..
Testeri osaa jopa itse laskea tietyllä jännitevälillä tapahtuvan vaihtelun ajan! Ei tarvitse itse sitä skooppikuvasta alkaa laskemaan.

Taidan mennä naimisiin tuon ladan testerin kanssa, se on minulle niin rakas kun sitä on oppinu käyttämään.