Alkuhäiriö. 111:ssä.

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Avatar
Lada Scandinavia
Viestit: 1655
Liittynyt: 12.7.2005 18:17
Paikkakunta: Turun tienoo

Re: Alkuhäiriö. 111:ssä.

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

rotsi4 kirjoitti:Olisiko tyhjäkäynnin säätömoottorissa putsaamisen tarvetta?
Siihen mahtuu uskomaton määtä möhnää vaikka pikavilkaisulla näyttäisi puhtaalta.

Entä ilmamäärämittari ja kaasuläpän asentoanturin kunto?
Missä tämmönen tyhjäkäynnin säätömotori sijaitsee?
Ilmamäärämittarissa ei pitäisi olla mitään vikaa, kun moottori lämpimänä käy tyhjäkäyntiä normaalisti.

Siihen renkaaseen, mihin kaasuvaijeri tulee kiinni, sen vastaikkaisella puolella on joku vaalea muovinen osa, mihin tulee piuhoja, onko se kaasuläpän asentotunnistin?
Avatar
1500i
Viestit: 2149
Liittynyt: 1.5.2008 19:12
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Alkuhäiriö. 111:ssä.

Viesti Kirjoittaja 1500i »

Ylempi on kaasuläpän asentotunnistin ja alempi tyhjäkäynnin säätömoottori.
Avensis stw
Ex.21093 -00
Avatar
Sdelano v SSSR
Viestit: 2282
Liittynyt: 12.4.2006 1:00
Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons

Re: Alkuhäiriö. 111:ssä.

Viesti Kirjoittaja Sdelano v SSSR »

larssi21074 kirjoitti:MUTTA HUOM!! Mittariston lämpömittarille on oma anturi ja se ei kerro onko ruiskun lämpötila-anturi kunnossa!!
Terve!

Kiitos Larssi oikaisusta; asia on juuri niin kuin kerrot.

Väärä käsitykseni johtui siitä, että taannoisessa GM-Samarassani lämpömittari näytti tasaista 130:tä astetta, kun pelistä kimahti moottorinohjausjärjestelmän anturi.

Koska Samarani on jo siellä, missä autot eivät mene ruostu, eivätkä anturit kimahda, en voi tarkistaa, millainen viritys sen lt-mittarissa oli.

parhain terveisin

SvS
Sdelano v SSSR

***

Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Vastaa Viestiin