Tiedossa on , mutta kun sain auton pihaan tuotuna lähes tyhjällä tankilla ja lukottomalla bensatankin korkilla varustettuna , en ole sinne muutamaa litraa enempää laittanut, vaan hain sen lukollisen korkin toisella autolla ja aioin sitten myöhemmin ajaa huoltoasemalle. Olen sinne lisäillyt muutaman litran verran polttoainetta (ruohonleikkuubensaa) ja ajellut ainoastaan noin 13 km. Nyt en taaskaan pääse tankaamaan ja olen umpikujassa.
Jos laitan sen lukottoman korkin ja tankaan täyteen, bensaa varastetaan ja jos laitan sen lukollisen (jos sen joku taas saa auki) en saa sitä bennsaasemalla auki tankaamista varten.
Apua Samaran ajonesto ja lukitus
Re: Apua Samaran ajonesto ja lukitus
Lisäys edelliseen, kiitos kärsivällisyydestä. Huomaan kuinka vaikea on silti selostaa jokin asia tai ymmärtää vaikka se olisi kuinka yksinkertainen. Korkki oli liian syvällä ja kireällä, tosin ohjeissa kehoitettiin niin vääntämään. Kun käyttäkertoja oli vain yksi ei sulkeminen ja aukaisu ollut "hanskassa" uskoin sen kireimmän ja naksahtavan asennon olevan se oikea lukitus ja korkki ilmeisesti jäikin auki. Aluksi en edes lukenut ohjeita, siksi yksinkertaisia aiemmat korkit ovat olleet.
Korkki on minulle ensimmäinen kierrekorkki. Sain lähes puolen päivän yrittämisen jälkeen sen itse vielä auki, kun naapuri pysyi poissa. Nyt tiedän korkin asennot aukaisun ja lukitussuunnan.Iso- ja vahvakourainen mies kykenee sen aukaisemaan jumiutumisasennossakin, minä en niin helposti.
Turhia työtunteja kyllä kului tavallaan teknikaaltaan mitättömään ongelmaan
Korkki on minulle ensimmäinen kierrekorkki. Sain lähes puolen päivän yrittämisen jälkeen sen itse vielä auki, kun naapuri pysyi poissa. Nyt tiedän korkin asennot aukaisun ja lukitussuunnan.Iso- ja vahvakourainen mies kykenee sen aukaisemaan jumiutumisasennossakin, minä en niin helposti.
Turhia työtunteja kyllä kului tavallaan teknikaaltaan mitättömään ongelmaan