niinhän sitä luulisaudiq kirjoitti: Stefoja nyt ei oikein voi saadakaan vuotamaan muuta kuin asennusvirheellä tai vääränlaisella stefalla.
ja kyllä ne pitää ilman liimaakin.
niinhän sitä luulisaudiq kirjoitti: Stefoja nyt ei oikein voi saadakaan vuotamaan muuta kuin asennusvirheellä tai vääränlaisella stefalla.
En ainakaan minä ole tavannut vielä sellaista stefaa, joka vuotaisi ilman selkeää syytä.START kirjoitti: niinhän sitä luulis![]()
ja kyllä ne pitää ilman liimaakin.
No ei öljynpaine ole ainoa tie onneen. Kyllä painetta saa koneeseen, jos se on ainoa haettava ominaisuus.Jokari kirjoitti:
Ja mitä tulee tohon öljypolitiikkaan niin eipä tuo Mobilin hypetetty 5W-50 kauaa kestä yläpäästä ennenkuin viskositeetti on 5W-40 tasolla tai jopa alle. Onhan tämä nähty esim. eräässä rata-Fiiatissa joka hukkasi reilumman session jälkeen yli baarin öljypaineita 5W-50 MobilillaPaineet sai takaisin vaihtamalla öljyt. Hurja määrä saentimia jotka ei kestä kuumaa.
5W-40 tai joku muu kapeamman viskositeettialueen omaava öljy on aina parempi vaihtoehto ja riittää kyllä näihin kotteroihin, myös niihin viritettyihin.