Lada 1200L ostettu!

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: Lada 1200L ostettu!

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Neliö uutta peltiä niin hyvä tulee. :lol: No ehkei tuohon kulu ihan sitä neliömetriä, mutta mahdollisesti aika paljon kuitenkin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
zapper

Viesti Kirjoittaja zapper »

Käytin Ladan jälkitarkastuksessa ja leima sieltä tuli :)

Jännä juttu, kun tietyömaalla oleviin mutkiin kanttailee Ladalla vähän kovemmin, niin takana tulevan auton on pakko myös ajaa yhtä kovaa. Monta kertaa jo käynyt noin :O
zapper

Alkaa ilmat kylmenemään ja tuuletusikkuna saisi pysyä mielellään kiinni. Millä olette liimailleet lukitusvipuja kiinni lasiin?

Katsastusmainoksiakin tippui jo pari postilaatikkoon. Marraskuun 1. päivä taitaisi taas saada leimata. Ensin kyllä pitäisi hitsata kuskin lattiassa oleva reikä.
zapper

Käytinpä nappiksen konttorilla tiistaina ja leimahan sieltä tuli. Kuskin lattialle en tehnyt mitään ja siitä tulikin korjauskehotus lahovaurioista. Mainitsi myös välyksestä vasemman etupyörän laakerista sekä haalentuneista takavilkuista, näistä ei kuitenkaan tullut merkintää rekisteriotteeseen.

Oikean puolen helmassa myös on reikiä, jotka ennen katsastusta peitin massalla. Nythän se pelti pääsee sieltä rauhassa häviämään massan alta :O

Olen miettinyt 110:n hankintaa, mutta se edellyttäisi tämän häkkyrän hävittämistä ja en mielellään tästä luopuisi.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

zapper kirjoitti:Oikean puolen helmassa myös on reikiä... edellyttäisi tämän häkkyrän hävittämistä
Ja sitten taas seuraava omistaja ihmettelee kuinka lahoja autoja jossain on saatu leimattua. Soitellaan trafiin ja katsastuskonttorille etsien syyllistä. Tuntuu olevan Suomen kansallislaji tämä katsastusmiesten hämääminen...
zapper

Tarkoitus on kyllä hitsauttaa auto, myös se helma, ennen korjauskehotuksen määräaikaa.
lada.h.s

Viesti Kirjoittaja lada.h.s »

zapper kirjoitti:Alkaa ilmat kylmenemään ja tuuletusikkuna saisi pysyä mielellään kiinni. Millä olette liimailleet lukitusvipuja kiinni lasiin?
No en tiedä oletko saanut jo tätä korjattua mutta annan vinkin: Motonetistä 2 komponentti epoksi
Tällä myrkyllä olen 2 kpl lukkoja liimannut ja on pysynyt! :)
zapper kirjoitti:Olen miettinyt 110:n hankintaa, mutta se edellyttäisi tämän häkkyrän hävittämistä ja en mielellään tästä luopuisi.
Puhtaasti oma mielipide: EI 110:ä takapotkun tilalle!!!
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Lada 1200L on auto, Lada 110 ei ole auto. 8)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Ladakuski

Viesti Kirjoittaja Ladakuski »

:lol: ei 110 tai joku kalina tosiaan ole ihan mun makuun auto, takapotkut on parhaita
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Nuorena sitä on kuski nuorempi kuin auto, vanhempana on yleensä auto nuorempi kuin kuski. Muutamalla sadalla autolla ajaneena en voi 110 Ladaakaan väheksyä (sellaisella yli satatuhatta kilometriä ajanut).
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Ja joltakin bemarimieheltä jos kysyt, niin mikään Lada ei ole auto. Kyllä nämä sellaisia uhoamisia ovat. Ja harvoin joku muu, kuin se oma on se ainut oikea. Minkähän takia niin monet muut ajavat toisenlaisilla autoilla.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Uitukki
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Uitukki »

lada.h.s kirjoitti:Puhtaasti oma mielipide: EI 110:ä takapotkun tilalle!!!
Ei omiin mutta lähipiirin kokemuksiin perustaen samaa mieltä. Eipä silti saattaa niistä jotkut yksilöt olla hyviäkin mutta yksilöerot kuulostavat olevan suuria. Itse en varmaan koskaan yksinkertaisesti uskalla 110:ä ostaa :?
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
zapper

110:ssä olisi huomattavasti pienempi bensankulutus. Vakuutukset sitten taas ainakin IFissä ovat nappiksen eduksi. Tällä hetkellä minulla tulee ajoa omalla autolla vain noin 150 km kahdessa viikossa, joten nappiksellakaan ei polttoainekulut huimaa Venäjän bensalla. Ensi kesästä/syksystä saattaa sitten ajoa taas tulla reilummin.

110-kokemukset rajoittuvat minulla noin 10 kilometrin koeajoon sekä täältä luettuun "Lisäkokemuksia 110:stä"-ketjuun. Omalla nappiksella olen ajanut 3000 km.
lola

Viesti Kirjoittaja lola »

Jos Hommaat 110 ladan niin mielellään alle 50-60 tkm ajettu! Siitä saa vielä hyvän auton jos näkee vaivaa ja hommaa siihen ajotietokoneen ja uuden hihnan jne...

Mutta 1200 älä hävitä!
lola
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
zapper

lola kirjoitti:Mutta 1200 älä hävitä!
Tuon sinun pihaan säilytykseen ;)
Vastaa Viestiin