Tässä juttua ja kuvia Multicarista:
http://www.motor-klassik.de/fahrbericht ... 96712.html
Derkkuajoneuvoja ja -aseita
Re: Derkkuajoneuvoja ja -aseita
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Derkkuajoneuvoja ja -aseita
Näitä tuunattuja Trabeja on varmaan tuhansia erilaisia, mutta harva on sisältä yhtä hyvän näköinen:
http://www.youtube.com/watch?v=b6jtzgeM7-E
http://www.youtube.com/watch?v=b6jtzgeM7-E
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Re: Derkkuajoneuvoja ja -aseita
Tuo 901 Barkas on 0.9 Warren koneella ja samaa laitetta tehtiin aiemmin Ifa Framo-merkillä F8:n 2-pyttyisellä koneella. Barkas B1000 autoja tuli Suomeen 60-luvulla, muttei tuontimäärästä ole tietoa. Yhtään Suomi-autoa ei ole säilynyt, mutta 4 on ainakin säilynyt jossain kunnossa. Näiden lisäksi olen kuullut ainakin toisesta neljästä, joten kyllä ainakin 100 auton tuontimäärää on helppo veikata. Uustuontia on ainakin 4, joista minulla tuo em. paloauto ja toinenkin paloauto on Hämeenlinnassa. Lisäksi Opelin koneella oleva ja Ruotsista tuotu matkailuauto, jotka eivät taida olla kilvissä.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Re: Derkkuajoneuvoja ja -aseita
Kyllä Framo oli kolmepyttyisellä koneella. Ajelin sellaisella pikkupoikana paljonkin pihateillä.
Se oli entinen ruumisauto ja oli Isä-Pavelin käyttöautona monet vuodet.
Se oli entinen ruumisauto ja oli Isä-Pavelin käyttöautona monet vuodet.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Re: Derkkuajoneuvoja ja -aseita
Luulin, että koneenvaihto ja merkinvaihto tapahtui samalla, mutta se ei sitten mennytkään niin.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.