Haastatteluun vannoutunut Lada-ihminen Jyväskylästä?
Re: Haastatteluun vannoutunut Lada-ihminen Jyväskylästä?
Millainen sitten on oikea autoharrastaja? Ja riippuuko se merkistä? Kuulisin mielelläni lisää, kiehtoo kuitenkin sen verran lähes kaikki pyörillä liikkuva.
Jussi osui naulan kantaan, juuri tuota ajoin takaa. Zapsky, siihen en ota kantaa miten luokitellaan oikea tai ei autoharrastaja. Mielestäni kuitenkaan kuten jo edellä mainittiinkin, politiikkaa ja roolileikkejä ei voi enää laskea autoharrastuksen piiriin, oli se merkki mikä tahansa.
Roolileikkejä voi harrastaa niin monella tasolla:Anaconda kirjoitti: ja roolileikkejä ei voi enää laskea autoharrastuksen piiriin, oli se merkki mikä tahansa.

Eli mennään seuraavaan ameriikan näyttelyyn sanomaan kaikille että nyt vaatteet pois...
Jos kokoontumisissa ei olisi tuollainen neuvostoliiton ihannointi ja kommunismin saastaista rekvisiittaa yltiöpäisesti vois ehkä paikalle ilmaantuakin, tulee mieleen että onko tää Lada meeting vai kommunisti meeting.
Ja kyllä nyt ymmärrän jos ladassa on jotain pientä CCCP rekvisiittaa auton tyyliin sopivaa esim "rotta ladoissa" jne, mutta noi puvut jne jne...
Autoilu ja politiikka ei kuulu yhteen.
Ja kyllä nyt ymmärrän jos ladassa on jotain pientä CCCP rekvisiittaa auton tyyliin sopivaa esim "rotta ladoissa" jne, mutta noi puvut jne jne...

Autoilu ja politiikka ei kuulu yhteen.
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
Mitenkäs puvut nyt liittyvät politiikkaan?
Täällä menee herroilla kovasti vellit sekaisin. Ei ole mitään oikeaa tapaa harrastaa autoja. Eikä väärää. Putkinäköistä herjausta väittää, että koppalakki päässä on naurettavaa ajaa. Jokainen harrastaa tavallaan, eikä siihen ole muilla sanomista. Mikä siinä on, että itse on aina oikeassa? Samalla logiikalla voi todeta, että jonkun uudemman mallin autokerhon kokoontuminen onkin djemokratija meeting, kun tuolla lailla tuulipuvuissa kokoontuvat. Etenkin esim. Idän ihmeet -tapahtumassa on enemmänkin kuin sallittua pukeutua ajan mukaan, koska tapahtumalla halutaan raapaista pintaakin syvemmälle. Oli se sitten хебе м69 puku, tai sitten muuten vain tuon ajan muoti.
Se, miten harrastaa on jokaisen oma asia. Kunnioitan jokaisen mielipidettä, sillä mikä minä olen tuomitsemaan. Pidän kuitenkin sitä hävettävänä, ettei ihmiseltä löydy pokkaa. On säälittävä heikkous pelätä muiden mielipiteitä, ja rajoittaa tällä toiminnalla elämäänsä.
Haluan vielä lähettä terveiset Ladaritarille. Jos nyt luet tätä, niin haluan kehua huopahattu/nahkarotsi tyyliäsi aivan helvetin siistiksi ja rohkeaksi. Lämmittää sydäntä nähdä omanikäinen ihminen juuri sellaisena kuin hän itsensä näkee.
Kun vuosi sitten aloitin "virallisesti" Ladaharrastukseni hankkimalla oman Ladani, löin koppalakin päähän ja lähdin ajelemaan. En ollut tutustunut kokoontumiskulttuuriin ennen sitä, ja voin puhtain mielin todeta koppalakin pitämistä ajossa täysin omana keksintönäni. Aion jatkossakin ajaa koppalakki päässä, sillä pidän sitä hauskana elementtinä Ladalla ajellessani. Ja arvatkaapa kaksi kertaa kiinnostaako muiden mielipiteet? Toki, mutta ne tuskin aikovat horjuttaa omaa päätöksentekoani.
Täällä menee herroilla kovasti vellit sekaisin. Ei ole mitään oikeaa tapaa harrastaa autoja. Eikä väärää. Putkinäköistä herjausta väittää, että koppalakki päässä on naurettavaa ajaa. Jokainen harrastaa tavallaan, eikä siihen ole muilla sanomista. Mikä siinä on, että itse on aina oikeassa? Samalla logiikalla voi todeta, että jonkun uudemman mallin autokerhon kokoontuminen onkin djemokratija meeting, kun tuolla lailla tuulipuvuissa kokoontuvat. Etenkin esim. Idän ihmeet -tapahtumassa on enemmänkin kuin sallittua pukeutua ajan mukaan, koska tapahtumalla halutaan raapaista pintaakin syvemmälle. Oli se sitten хебе м69 puku, tai sitten muuten vain tuon ajan muoti.
Se, miten harrastaa on jokaisen oma asia. Kunnioitan jokaisen mielipidettä, sillä mikä minä olen tuomitsemaan. Pidän kuitenkin sitä hävettävänä, ettei ihmiseltä löydy pokkaa. On säälittävä heikkous pelätä muiden mielipiteitä, ja rajoittaa tällä toiminnalla elämäänsä.
Haluan vielä lähettä terveiset Ladaritarille. Jos nyt luet tätä, niin haluan kehua huopahattu/nahkarotsi tyyliäsi aivan helvetin siistiksi ja rohkeaksi. Lämmittää sydäntä nähdä omanikäinen ihminen juuri sellaisena kuin hän itsensä näkee.
Kun vuosi sitten aloitin "virallisesti" Ladaharrastukseni hankkimalla oman Ladani, löin koppalakin päähän ja lähdin ajelemaan. En ollut tutustunut kokoontumiskulttuuriin ennen sitä, ja voin puhtain mielin todeta koppalakin pitämistä ajossa täysin omana keksintönäni. Aion jatkossakin ajaa koppalakki päässä, sillä pidän sitä hauskana elementtinä Ladalla ajellessani. Ja arvatkaapa kaksi kertaa kiinnostaako muiden mielipiteet? Toki, mutta ne tuskin aikovat horjuttaa omaa päätöksentekoani.
Kyllä kai sen autoharrastuksen pitäisi näkyä jollain positiivisella tavalla auton kunnossa?Zapsky kirjoitti:Millainen sitten on oikea autoharrastaja? Ja riippuuko se merkistä? Kuulisin mielelläni lisää, kiehtoo kuitenkin sen verran lähes kaikki pyörillä liikkuva.
Ja tuohon "Ei ole mitään oikeaa tapaa harrastaa autoja. Eikä väärää". En ainakaan minä ole väittänyt, että on vääriä tapoja, vaikka on toki huonoja. Vähän sama kuin vertaisi urheilijaa ja penkkiurheilijaa. Penkkiurheilu ei ole väärin urheiltu, ne on vain ihan eri lajeja. Minä harrastan säännöllisesti pesäpalloa. Kerran vuoteen on ollut peli, mutta viime vuosina en ole kaikkiin peleihin pystynyt osallistumaan. En kuitenkaan kutsu itseäni pesäpalloilijaksi.
- Ladaritari
- Lada kerhon jäsen
Kiitos, kiitosZapsky kirjoitti:Haluan vielä lähettä terveiset Ladaritarille. Jos nyt luet tätä, niin haluan kehua huopahattu/nahkarotsi tyyliäsi aivan helvetin siistiksi ja rohkeaksi. Lämmittää sydäntä nähdä omanikäinen ihminen juuri sellaisena kuin hän itsensä näkee.

Minä olen pukeutunut aina juuri niin kuin itsestäni tuntuu hyvältä, en ole ikinä miettinyt miltä muiden mielestä näytän. On minulle tullut vähän kaikenlaista palautetta eteenkin tuosta huopahatustani, paljon positiivista ja negatiivista, hattuni tuntuu herättävän toisissa paljon hilpeyttä ja toisissa paljon vihaa. Eteenkin nämä räppärikulttuuria edustavat ovat tulleet tosi monesti mollaamaan ja kyselemään että miksi käytän huopahattua, olen yleensä vain nauranut ja todennut että minulla ei ole mitään syytä alkaa perustelemaan pukeutumistani ja minulle on aivan yhden tekevää jos joku ei pidä hatustani, enkä todellakaan ole luopumassa hienosta päähineestäni

Tähän maailmaan mahtuu niin monen erilaisia ihmisiä ja autoharrastajia, en nyt tiedä onko olemassa oikeita harrastajia ja vääriä, osa pitää tuuningista ja toiset tahtoo pitää autonsa mahdollisimman alkuperäisenä. Itseäni en vielä myönnä autoharrastajaksi vaan sanoisin että olen aloitteleva autoharrastaja

Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
Älä lässytä!Ladaritari kirjoitti:Itseäni en vielä myönnä autoharrastajaksi vaan sanoisin että olen aloitteleva autoharrastaja

Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
- START
- Lada kerhon jäsen
kyllä ne todelliset autoharrastajat ovat jossain ihan muualla kun täällä netissä kinaamassa mikä kuuluu autoharrastukseen ja mikä ei.
ne eivät kuluta sekunttiakaan aikaa lukemassa tällästä jonninjoutavaa mekastusta
itse en siis kuulu niihin, vaikka monesti ehkä haluaisin.
taitaa ne olla eniten niitä natseja tai kommunisteja jotka pystyy arvostelemaan toisten tekemisiä. onneks kenenkään ei tartte miellyttää kaikkia
ne eivät kuluta sekunttiakaan aikaa lukemassa tällästä jonninjoutavaa mekastusta
itse en siis kuulu niihin, vaikka monesti ehkä haluaisin.
taitaa ne olla eniten niitä natseja tai kommunisteja jotka pystyy arvostelemaan toisten tekemisiä. onneks kenenkään ei tartte miellyttää kaikkia
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Lienevätköhän nuo LATELA -sarjassa esiintyvät Jannarit Todellisia Autoharrastajia? 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
En itse jaksanut siitä Latela-sarjasta katsoa kuin puolet ensimmäisestä jaksosta. Helvetinmoista esittämistä koko homma ja mitään muuta eivät tuntuneet tekevän kuin valittavan darraansa.
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
- Ladaritari
- Lada kerhon jäsen
Niin no, miten sen nyt ottaa... Ainahan mää olen joka päivä sormet mustana kun noita romuja rassaa, yhden auton kun saa toimimaan niin eikö toinen jo leviälada.h.s kirjoitti:Älä lässytä!Ladaritari kirjoitti:Itseäni en vielä myönnä autoharrastajaksi vaan sanoisin että olen aloitteleva autoharrastajaKyllä mää sut autoharrastajaksi todellakin luen. Kokemuksen määrä ei tee harrastajaa, se ainoastaan määrään harrastajan tason.
Jos sitä tasoa nyt on tarvetta edes luokitella mitenkään.

Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
Minä ainakin miellän tuollaisen pienimuotoiseksi ivaksi kommunismia kohtaan, kuten omalla kohdallani Ladalla ajamisenkin. Toki ivaan samalla epäsuvaitsevaisia oikeistoänkyröitä, jotka ei edes Ladaa voi sietää silmissään. Vaikka syytönhän auto on siihen että on kommarien tekemäJos kokoontumisissa ei olisi tuollainen neuvostoliiton ihannointi ja kommunismin saastaista rekvisiittaa yltiöpäisesti vois ehkä paikalle ilmaantuakin, tulee mieleen että onko tää Lada meeting vai kommunisti meeting.
Osittain menen samoilla linjoilla juipin kanssa! Nostalgian ja menneiden kaivelun oheessa on mukana myös tietynlaista ivaa.
Ja jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin minä ainakin pidän itseäni autoharrastajana. En näe eroa siinä, harrastaako autoja vai onko autoharrastaja. Kiinnostuksen kohteena autot, siinä se.
Ja jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin minä ainakin pidän itseäni autoharrastajana. En näe eroa siinä, harrastaako autoja vai onko autoharrastaja. Kiinnostuksen kohteena autot, siinä se.
- START
- Lada kerhon jäsen
itse suosin myös jonkinlaista itseironiaa. kun pystyy naureskelemaan itselleen niin sillon ei tule loukkaannuttua myöskään toisten mielipiteistä.juippi11 kirjoitti: Minä ainakin miellän tuollaisen pienimuotoiseksi ivaksi kommunismia kohtaan, kuten omalla kohdallani Ladalla ajamisenkin. Toki ivaan samalla epäsuvaitsevaisia oikeistoänkyröitä, jotka ei edes Ladaa voi sietää silmissään. Vaikka syytönhän auto on siihen että on kommarien tekemä
lada on p*ska auto, mitä sitten, en minä häpeä myöntää sitä jos joku niin väittää, en minä siitä suutu jos joku tulee sen mulle kertomaan.
fanaatikkoja löytyy jokasesta puolueesta ja harraste muodosta, ei se katso ikää, sukupuolta tai ihon väriä
ainahan voi ostaa uuden auton ja käyttää merkki huollossa, mutta mikä harrastus se on?
21013 1500 16vTIC projekti