Itellä oli aika vaikeaa tuo kuvaaminen ennen tuon chdk motionin laittamista kun 15s valotusaika ei oikein riitä kuin voimakkaiden revontulien kuvaamiseen. ISO herkkyys piti nostaa niin ylös että oli jo aika kuraa nuo kuvat rakeisuuden takia. Ei sillä että nuo vieläkään mitään laadukkaita olisi mutta vähän parempia kuin ilman tuota laajennusta.
Muutama kuvatus vielä lisää kun kävin uudelleen pihalla.
