Sivu 2/5

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 28.3.2014 23:44
Kirjoittaja ö..speed?
toktornivako kirjoitti:
ö..speed? kirjoitti:Miun patista revittiin vaan 114hv / 170Nm.. Ja mul on sentäs 1700 tupla webruilla ja muilla :(

Olikos se niin et sääkin käytit vermeet esatech:ssä penkis ??
Se on se paska Venäläinen Solexin kopio"Sport versio" joka jyrää!
Näköjään :shock:

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 29.3.2014 12:55
Kirjoittaja START
tätä tulikin ihmeteltyä tässä jokunen hetki sitten.
ilmeisen toimiva paketti tuo moottori.

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 29.3.2014 13:43
Kirjoittaja arsenikki
Joo, olis varmaan toiminu jos ei olis vauhtipyörä irronnu :lol: :lol: :lol:


Ei se irti asti irronnu! Vähän alkoi kone jyristä, niin tajusin lopettaa.
Pari pulttia oli vähän löystynyt.
Nyt Laada ottanu talviunet treellä, kesällä nähdään miiteissä Lahti + 200KM

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 29.3.2014 15:52
Kirjoittaja START
oman kokemuksen mukaan vauhtipyörän kiinnittämisessä ei kannata jättää mitään sattuman varaan.
taanoin haettiin puol viikkoa vikaa ennen ku tajuttiin että pyörä kolisee irrallaan, sekin vasta kun ei enään startannut.
lukitetta uutta pulttia ja oikeaa momenttia. siellä kampuran päässähän on valmiina reijät joihin saa lukitus tapitkin jos poraa vauhtipyörään reijät

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 30.3.2014 0:48
Kirjoittaja jaketech racinteam
vauhtipyörää kiinitettäessa kannataa ottaa löysät pois eli vauhtipyörä "nojaa" pultin kylkee vasten.

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 30.3.2014 11:33
Kirjoittaja arsenikki
Eli mitä.?

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 30.3.2014 15:15
Kirjoittaja Tooberi
arsenikki kirjoitti:Eli mitä.?
vauhtipyörän kiinnityspulttien rei´issä on välystä pultteihin nähden. eli kun sormilla pyörität vauhtiksen pultit kiinni "hollille", otat vauhtipyörästä kiinni ja pyörität ees taas niin se lonkkasee vähän. noin huomaa pienen välyksen.
pitää ajatella kiinnittäessä koneen pyörimis suunta (vauhtiksesta katsottuna vastapäivään) pultit hollille ja "välys" pois kääntäen vauhtista (samasta suunnasta katsottuna myötäpäivään) ja pultit kierrelukitteen kanssa kiinni. ite oon laittanu ihan pulttipyssyllä ja on pysynyt.

joillakin kuulemma ihan katkennutkin noita kiinnityspultteja kun nakanneet vain vauhtiksen kiinni. ensimmäinen kytkinpommi ja vauhtipyörä liikahtanut "välyksen" verran ja pultit poikki, tai sitten löysää. tekemällä startin mainittemat lukitus/ohjuri tapit tuo lonkkaseminen poistuu, olettaen että niiden reiät ei ole väljät.

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 5.4.2014 18:32
Kirjoittaja arsenikki
Ja kannattaa olla tarkkana kaikkien pulttien/muttereiden momenttien kanssa! :lol:
Oli kuulemma vähän useampi pultti löysällä, ympäri konetta :lol:
Ja ketjun kiristäjä jumissa.

No nytten kuitenkin kiesi ajokunnossa. :D

Kiitos toktornivakon!!!

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 5.4.2014 21:17
Kirjoittaja Jokari
Kasaatteko te kännissä näitä koneita??

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 5.4.2014 21:23
Kirjoittaja otto
Kuka hullu näitä selvinpäin tekee? :lol:

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 5.4.2014 22:33
Kirjoittaja arsenikki
Aina kun ollaan ladan kanssa tekemisissä, ollaan kännissä :lol:

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 6.4.2014 1:38
Kirjoittaja START
toivottavasti ei nyt ajaessa sentään :shock:
kyllä mulla on juopotellessa jotain ihan muuta mielessä kun lada ja sen laittaminen

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 6.4.2014 2:33
Kirjoittaja Jokari
No ihmekkös tämä jälki näiden kanssa on just sitä itseään.

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 6.4.2014 7:23
Kirjoittaja arsenikki
:lol: pienessä pierussa nää kaikki huikeet visiot on tullu.

Re: Kuvia lada Projektista

Lähetetty: 14.4.2014 13:25
Kirjoittaja arsenikki
:lol: :lol: kyrvähti tää projekti :lol: meni kansipahvi tossa ajellessa, pari mäntääkin näytti sulamisen merkkejä.

En tied. mikä oli. Ajelin Tampereelta kotia, lämmöt ei punaselle asti noussu, mutta kuitenkin oli nesteen kierron kanssa jotain hämminkiä. Vilillä toimi OK ja sitten välillä näytti siltä että nestettä ei ole missään, muutakun putkessa vesihöyrynä.
toi ilmeisesti merkki siitä että kannentiiviste vuoti, mutta miksi. Kuitenkin reilu 400km takana moitteetonta toimintaa, mitäny yks vauhtipyörä oli lähtä lentoon
:lol: :lol: